امسال به نام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است. اصولا تصویر رایجی که از «حمایت» ساخته می‌شود، خلق «موقعیتی ویژه و متمایز» در قبال یک رقیب سرسخت است.

 پایگاه خبری هنر هشتم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنفرانس روابط عمومی؛ بیشتر ما در این شرایط به دنبال روش‌هایی برای تزریق منابع بیشتر یا سخت‌تر کردن شرایط حضور رقیب در بازار داخلی هستیم. تجربه می‌گوید که این نگاه نه تنها به تولید منجر نشده و نمی‌شود، بلکه به مرور به دلیل فساد حاصل از رانت یا بی‌عدالتی در توزیع منابع و غیر رقابتی شدن فضای حضور، به امری ضد تولید بدل خواهد شد.