رسانه ها یکی از حامیان حوزه سلامت هستند و اگر اخبار مورد نیاز جامعه را خوب و باصداقت به مردم انتقال دهند، به طور قطع جامعه و مردم در آرامش خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری هنر هشتم، به نقل از شارا، مدیر روابط عمومی بیمه سلامت با بیان این‌که رسانه‌ها اخبار خوب و امیدبخش به جامعه تزریق کنند، گفت: در انتشار اخبار عنصر صداقت مد نظر باشد.

محمد هاشمی با حضور در خبرگزاری ایرنا مرکز تبریز اظهار کرد: رسانه ها یکی از حامیان حوزه سلامت هستند و اگر اخبار مورد نیاز جامعه را خوب و باصداقت به مردم انتقال دهند، به طور قطع جامعه و مردم در آرامش خواهد بود.

وی با اشاره به شیوع کرونا در کشور و متعاقب آن انتشار برخی شایعات و اخبار نادرست در جامعه، گفت: رسانه ها با اطلاع رسانی دقیق و به موقع از بروز بحران جلوگیری کردند و امیدواریم با کمک رسانه ها بتوانیم آرامش را به جامعه برگردانیم.

هاشمی با اشاره به برگزاری نخستین رزمایش سایبری در بیمه سلامت، با بیان اینکه چرا ما همیشه پدافندی عمل می کنیم و باید آفندی نیز عمل کنیم، خاطرنشان کرد: ما نیز باید به فکر خلق ایده باشیم و یک بار هم ما به جهان ایده بدهیم تا دیگران به فکر دفاع باشند.

مدیر روابط عمومی بیمه سلامت ادامه داد: بعد از ۴۰ سال اکنون نوبت ماست که دیگران را به چالش بکشیم، افزود: به جای اینکه همیشه از پدافند صحبت کنیم، این بار چیزهایی خلق کنیم تا دیگران پیرو ما باشند.

هاشمی بر انتشار اخبار خوب و امیدبخش توسط رسانه ها تاکید کرد و گفت: باید هنر این را داشته باشیم که از خبر بد، خبر خوب درست کنیم، چرا همیشه اخبار بد و ناگوار به مردم می دهیم، باید اخبار خوب را هم به جامعه تزریق کنیم.

مدیر روابط عمومی بیمه سلامت با بیان اینکه در زمانه ای که هر فرد یک رسانه است، توجه صرف به زیرساخت ها فایده ندارد، افزود: باید تلطیف واقعی در روان انسان ها صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه اگر در جنگی قرار گرفتیم که دفاع مقدس نامگذاری شد، افزود: در فضای سایبری نیز امروز باید حمله مقدس انجام دهیم.