مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه۲ با اشاره به اهمیت مقوله اطلاع رسانی شفاف و دقیق درعصر اطلاعات، به تشریح اقدامات و تحولات ۲۰ماه گذشته اداره روابط عمومی منطقه در ایفای مسئولیت اجتماعی نسبت به تحقق اهداف مدیریت شهری و رسیدن به «تهران شهری برای همه» پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، علی طهماسبی در تشریح اقدامات۲۰ماهه در اداره روابط عمومی گفت: در عصر کنونی، اطلاعات گرانبها ترین کالا در جامعه است و با توجه به حجم بالای اطلاعات، طبقه بندی و مدیریت آن از وظایف روابط عمومی خلاق و پویا است تا با انجام فعالیت های تخصصی و بسترسازی مناسب بتواند در راستای اطلاع رسانی دقیق بر محور صداقت و شفافیت گام بردارد.
وی افزود: روابط عمومی شهرداری منطقه۲ در راستای مسئولیت اجتماعی خود در ۲۰ماه گذشته تلاش داشته است با رعایت اصول حرفه ای و بهره گیری از شیوه های نوین و خلاقیت اقدام به تهیه ،تولید وانتشار اطلاعات طبقه بندی شده کند و اخبار و رویدادهای مدیریت شهری را به صورت شبانه روزی دراختیار شهروندان قرار دهد.
وی افزود: تهیه و انتشار مجله تصویری “خبر۲″، شامل سرخط خبرهای مهم هفتگی مدیریت شهری و طراحی و انتشار ویژه نامه الکترونیکی “دونامه” از جمله فعالیت های این اداره درحوزه اطلاع رسانی است .
طهماسبی به طراحی و انتشار فتوتیتر و ویدیوتیتر اشاره کرد و گفت: دراین شیوه از اطلاع رسانی، جدیدترین رویدادهای شهری با تلفیق فن و هنر در فضای مجازی به مخاطب ارائه می شود.
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ راه اندازی “استودیودو” را ازدیگر ابتکارات این اداره برشمرد و گفت: “استودیودو” به منظور غنی سازی تولیدات صوتی و تصویری بامحتوای خبری و آموزشی تجهیز و راه اندازی شد و ابزار مناسبی برای ارتباط دو سویه شهروندان با مدیریت شهری است.
وی درادامه به تولید ویدیوهای کوتاه و جذاب تحت عنوان “نما۲” اشاره کرد و گفت: دراین فیلم های کوتاه آگاه سازی شهروندان نسبت به نقاط تفریحی و گردشگری و خدمات مدیریت شهری از طریق فضای مجازی صورت می گیرد.
طهماسبی ارتقای سطح آگاهی شهروندان و توجه به امر آموزش را یکی دیگر از وظایف مهم روابط عمومی برشمرد و افزود: برهمین اساس “دوآموز” به عنوان یکی از شیوه های جدید آموزش و آگاه سازی مورد توجه قرار گرفته و با تکیه بر اصول گرافیکی و فنی و تولید اینفوگرافی، ویدیو و پادکست ، ترویج و اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی را برعهده دارد.
لازم به ذکر است روابط عمومی شهرداری منطقه۲ با تکیه بردانش ،تجربه و خلاقیت در حوزه ارتباطات موفق شد تا در سال ۹۸ رتبه نخست را دربین مناطق۲۲ گانه کسب کند و تلاش دارد تا در مسیر رسیدن به “شهری برای همه” گام های استوارتری بردارد.