پایگاه خبری-تحلیلی روابط عمومی هنر هشتم:// مدیرعامل بانک رفاه کارگران: نیمه شعبان، نویدبخش آینده ای پرشکوه و با عظمت است

پایگاه خبری-تحلیلی روابط عمومی هنر هشتم://

مدیرعامل بانک رفاه کارگران:

نیمه شعبان، نویدبخش آینده ای پرشکوه و با عظمت است

دکتر اسماعیل للـه گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت فرخنده ولی عصر، حضرت مهدی موعود (عج) را تبریک و تهنیت گفت.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران: نیمه شعبان، نوید بخش آیندهای پرشکوه و با عظمت است

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

فرا رسیدن نیمه شعبان، سالروز میلاد با سعادت حضرت بقیه الله الاعظم، امام عصر (عج) را خدمت تمامی مسلمانان، شیعیان و منتظران آن حضرت تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

نیمه شعبان و فلسفه ظهور، فطرت انسان‌های خداجو، حق‌طلب و عدالت‌خواهی را به تصویر می کشد که در جست‌وجوی آزادمردی از تبار امامت و برقرار‌کننده عدل و داد هستند تا عدالت و برابری را به جهانیان و منتظرانش عرضه کند.

نیمه شعبان نقطه عطفی در تاریخ اسلام است که با میلاد فرخنده حضرت ولی عصر (عج)، نور امید در قلوب تمامی مستضعفان عالم روشن شد تا آن‌ها را برای یک آینده بهتر و ایجاد حکومتی سراسر عدالت، آزادی و برابری آماده سازد.

در این ایام فرخنده که بارقه‌های امید به آینده پرشکوه و با عظمت باریدن گرفته است، حضور و ظهور آن امام همام بیش از هر زمان دیگری احساس می شود تا با رنگ و جلوه‌ای از نشاط، امنیت و آرامش، حیات اجتماعی انسان‌ها را دگرگون سازد.

با تبریک مجدد فرارسیدن این عید مبارک، سلامتی و سرافرازی همه‌ی عاشقان و منتظران واقعی حضرت ولی عصر(عج) و تعجیل در ظهور آن حضرت را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

اسماعیل للـه گانی