حوزه روابط عمومی دیجیتالی در سازمان ها و شرکت های ایرانی دچار تغییرات زیادی شده اند. تغییراتی که از یک طرف نشان از دغدغه مدیران برای بهبود کیفیت اطلاع رسانی و روابط عمومی دارد و از سوی دیگر خلاء منابع راهنما و مراجع آموزشی مناسب دارد.

پایگاه خبری هنر هشتم به نقل از شارا؛ حوزه روابط عمومی دیجیتالی در سازمان ها و شرکت های ایرانی دچار تغییرات زیادی شده اند. تغییراتی که از یک طرف نشان از دغدغه مدیران برای بهبود کیفیت اطلاع رسانی و روابط عمومی دارد و از سوی دیگر خلاء منابع راهنما و مراجع آموزشی مناسب دارد.

حوزه های روابط عمومی در محور روابط عمومی دیجیتالی  هر ساله دچار تغییر می شوند و این تغییر گاهی به حذف یک بخش و ایجاد بخش دیگر و گاهی به تغییرات بنیادین در شکل اجرایی آن بخش منتج می شود. در نتیجه آموزش مناسب و گاهی آزمون و خطا نتایج مناسبی را به همراه می آورند. نتایجی که ادر سالهای گذشته به تعداد معدود در آثار جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی ملاحظه می شد.

آثار دریافتی در جشنواره امسال در بخش رسانه های دیجیتالی عمدتا متعلق به پنج حوزه زیر می شد:
۱- وبسایت
۲- مولتی مدیا
۳- برنامه های کاربردی و پیام رسان های موبایلی
۴- رسانه های اجتماعی
۵- پایگاه خبری الکترونیک

گفتنی است سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی تیرماه سال جاری به مدت دو روز در سه بخش رقابتی، آموزشی و نمایشگاهی در دو گروه تهرانی و استانی برگزار خواهد شد.

همزمان با این جشنواره که توسط انجمن متخصصان روابط عمومی ایران برگزار خواهد شد دو کارگاه آموزشی و چهارمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی نیز برگزار می شود.