اولین وبینار روابط عمومی حرفه ای در روز سه شنبه ۲۵ شهریورماه با حضور روابط عمومی های شرکت های تابعه گروه توسعه صنایع بهشهرکه با واحد ارتباطات و اطلاع رسانی این شرکت در جهت رشد و بالندگی روابط عمومی بوده است برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر هشتم، به نقل از تجارت گردان، حامد کریمی مدیر روبط عمومی پاکسان که سخنران این جلسه مجازی بود با تشکر از فراهم شدن این فرصت و برگزاری این وبینار، برای یادگیری و ارتقای هرچه بیشتر سطح اطلاع رسانی شرکت ها اهداف و فعالیت سازمان ها بیان داشت: در کشورما متاسفانه تعریف درستی از روابط عمومی که با قدرت، ساز و کارهدفمند یک سازمان را ایجاد کند، وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی پاکسان افزود: واحدهای روابط عمومی نیاز به تغییر نگرشی دارند که به اشتباه در سازمان ها نهادینه شده و باید این مساله را درک کنند که آنها مغز متفکر جامعه و سازمان هستند. به این معنی که باید افکار عمومی را با خود و سازمانشان همراه کنند.

وی خاطرنشان کرد: از نقاط قوت مدیران روابط عمومی آن است که چشم، گوش و زبان او تحلیلگر باشد، چرا که آنها تدوین گر نیستد بلکه تحلیل گر هستنند به اهمیت و جایگاه مدیران روابط عمومی شرکت ها پرداخت و در ادامه ویژگی های آن را اینگونه برشمرد:

اساس ویژگی مدیران برای همه یکسان نیست. برای یک سری از روابط عمومی ها خاص است مثلا آنها به صورت متداوم آنلاین هستند، جنبه نقد پذیری دارند، قانونمند، صبور و مهربان و فارغ از هرگونه وابستگی جناحی و سیاسی هستند.

در همین مرحله اول روابط عمومی گروه بهشهر به درستی در این مسیر گام برداشته است و برگزاری این وبینار فضا را برای همدل کردن دیگر روابط عمومی های تابعه این شرکت فراهم کرده است.