دانشگاه میسوری، به دنبال اعتراضات نژادی که بیش از دو سال پیش، توجهات ملی زیادی را به خود جلب نموده و موجبات کاهش میزان ثبت نام در این دانشگاه را فراهم کرده بود، مبلغ 1.3 میلیون دلار را صرف بخش روابط عمومی خود کرد تا از این طریق بتواند میزان ثبت نام را افزایش دهد.

به گزارش پایگاه خبری هنر هشتم به نقل از شارا، به دنبال اعتراضات نژادی که بیش از دو سال پیش، توجهات ملی زیادی را به خود جلب نموده و موجبات کاهش میزان ثبت نام در این دانشگاه را فراهم کرده بود، مبلغ ۱٫۳ میلیون دلار را صرف بخش روابط عمومی خود کرد تا از این طریق بتواند میزان ثبت نام را افزایش دهد.

به گزارش گروه بین الملل شارا، این ۱٫۳ میلیون دلار، به یک شرکت روابط عمومی تقدیم شد، شرکتی که ادعا کرده دانشگاه فوق در حوزه بازاریابی برای جذب دانشجویان جدید مبلغی بالغ بر ۱٫۸ میلیون دلار را صرف نموده است.

یکی از گزارشات The Chronicle of Higher Education در ماه جاری نشان می دهد این دانشگاه در تلاش برای رهایی از سابقه خود پس از اعتراضات گسترده نسبت به مجموعه ای از حوادث نژاد پرستانه مبالغ هنگفتی را هزینه کرده که این شامل تعدیل نیرو ۳۵۰ کارمند نیز می شود.

از ملیسا کلیک، یکی از استادان سابق دانشگاه در حوزه ارتباطات، ویدئویی منتشر شد که در حال تهدید یک دانشجوی روزنامه نگار برای پوشش این تظاهرات بود.

دانشگاه میسوری برای شکل گیری این تصویر بد نسبت به خود، پوشش منفی رسانه ها را مقصر می داند.

با این حال، یکی از سخنگویان دانشگاه در مصاحبه خود به فاکس نیوز گفته است، دانشگاه انتظار دارد میزان ثبت نام دانشجویان تا ۱۴ درصد افزایش پیدا کند.