انتصابات

مسئول روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل منصوب شد

  پرینت
شناسه خبر : 1153 | تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ |
با صدور حکمی، «یاسر رعنایی» به عنوان مسئول مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و همچنین امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر هشتم به نقل از تی نیوز، مدیرکل در مراسم تکریم و معارفه مسئولان روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل به اهمیت ارتباط گیری حوزه روابط عمومی با مشتریان خارج از یک سازمان و اداره تاکید کرد.

ارتباط مطلوب با اصحاب رسانه

نادر فلاحی با بیان اینکه هر اداره ای به شرط تعاملات سازنده با ارباب رجوع خود می تواند به اهداف خود دست یابد،اضافه کرد: از سویی ارتباط مطلوب با اصحاب رسانه یکی از وظایف روابط عمومی ها است.

او با تاکید به اینکه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از سه حوزه کلیدی تشکیل شده است، ادامه داد: در چنین مجموعه ای نقش روابط عمومی کلیدی است.

او در عین حال به ضرورت هماهنگی شهرستان ها با مرکز استان نیز تاکید کرد و بیان داشت: به ویژه ضروری استنظارت و بازرسی عملکرد ادارات و نمایندگی شهرستان ها با قوت اجرا شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به اینکه میراث فرهنگی رسالت اصلی این اداره کل است به ضرورت توجه ویژه به این بخش و استفاده از ظرفیت کارشناسان نیز تاکید کرد.

گفتنی است در این مراسم «محرم جعفری» نیز به عنوان مسئول هماهنگی امور شهرستان های استان اردبیل معرفی شد.

همچنین از سوی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان، حسن یوسفی به عنوان مشاور مدیریت در امور باستان شناسی معرفی شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.