پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم:// دنیا مالی: بروکراسی در بحران آب معنا ندارد نماینده مردم انزلی در مجلس با بیان اینکه در بحران آب بروکراسی اداری را کنار بگذارید، گفت:کشاورزان مناطق مختلف از جمله شالیور و سوسرو باتنش آبی روبرو هستند.

پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم://

دنیا مالی:

بروکراسی در بحران آب معنا ندارد

نماینده مردم انزلی در مجلس با بیان اینکه در بحران آب بروکراسی اداری را کنار بگذارید، گفت:کشاورزان مناطق مختلف از جمله شالیور و سوسرو باتنش آبی روبرو هستند.

احمد دنیا مالی

 احمد دنیامالی درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در جلسه بحران آب کشاورزی در فرمانداری بندرانزلی گفت: در بحث بحران آب، تا ادارات مربوطه بخواهند نامه نگاری و مکاتبه کنند و مجوز بگیرند زمین های کشاورزی از بین رفته است .

 نماینده مردم انزلی در  مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: زمانی  در جلسه ایی که بحران آب وجود دارد؛ بروکراسی اداری را کنار بگذارید زیرا موضوع جدی است و هر گونه تعلل ادارات، کشاورز را دچار خسارت میکند و آن زمانی که  زمین های کشاورزی از بین رفت کدام اداره پاسخگو می‌شود . همین الان کشاورزان مناطق مختلف شالیور و سوسرو چند منطقه دیگر دچار بحران و تنش آبی هستند .

وی ادامه داد: متأسفانه سیستم آبیاری ما سنتی است که در کم آبی دچار بحران می شود ولی ما قبل از فصل کشاورزی گفته بودیم که بحران کمبود آب داریم. ما باید در این بحث سرعت عمل داشته باشیم، وقتی زمین کشاورزی به دلیل کم آبی از بین برود دیگر آبرسانی بعد از خسارت فایده ایی ندارد.

نماینده مردم بندرانزلی در جلسه اضطراری بحران آب کشاورزی که با حضور فرماندار، دادستان، رییس شورا و مدیران ادارات مربوطه انجام شد تاکید کرد که باید با فوریت لازم موانع این امر بر طرف شود./