پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم:// پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت شصت و سومین سالروز تاسیس این بانک

پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم://

پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت شصت و سومین سالروز تاسیس این بانک

دکتر اسماعیل للـه گانی، مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن ۲۷ مرداد ماه سالروز تاسیس این بانک را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت سالروز تاسیس این بانک

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

۲۷ مرداد ماه سالروز تأسیس بانک رفاه کارگران را به تمامی سهامداران، مشتریان، کارکنان و ذی نفعان تبریک عرض می نمایم.

امسال درحالی شصت و سومین سالروز تأسیس بانک رفاه کارگران را جشن می گیریم که تغییر و تحولات زیادی طی سال های اخیر در این بانک به وجود آمده است. از ابتدای سال جدید که افزایش سرمایه بانک قطعی شد، به منظور پویایی و چابکی هر چه بیشتر در فرایند خدمت رسانی به مشتریان، در ساختار و برنامه های اصلی بانک تغییرات اساسی شکل گرفت. بازاریابی و حضور گسترده تر در بازارهای مالی و پولی- که رهاورد افزایش سرمایه بانک است – شروع شد و حضور در حوزه هایی که جزو مزیت های قطعی اقتصاد است، نظیر حوزه انرژی در اولویت قرار گرفت.

نتیجه این افزایش سرمایه، بهبود شاخص های سلامت مالی بانک نظیرکفایت سرمایه، کیفیت دارایی، شایستگی مدیریت، درآمد و سودآوری، ریسک نقدینگی و حساسیت ریسک بازار (شاخص های کملز) است که با این اتفاق فرخنده، محدودیت های قانونی برای حضورمؤثر و گسترده تر در فضای اقتصادی کشور بر طرف شد. رشد کفایت سرمایه فراتر از استاندارد شبکه بانکی(۸ درصد) و رشد ۲۶۲ درصدی حقوق مالکانه بانک به علت افزایش سرمایه و سودآوری، در همین راستا قابل توجه است.

سودآوری بانک، دیگر دستاورد مهمی است که در نتیجه تلاش های مجموعه حاصل شد. در سالی که گذشت، سودآوری بانک رشد بی نظیر ۳۰۸ درصدی را در کارنامه ثبت کرد که تا کنون سابقه چنین رشدی وجود نداشته است و با برنامه ریزی های انجام شده، امیدواریم در سال جاری نیز شاهد تداوم این سودآوری و افزایش آن نسبت به گذشته باشیم. حضور مؤثر بانک در حوزه اشتغال و تولید، حمایت از بنگاه های تولیدی به ویژه در مناطق کمتر برخوردار کشور، مشارکت در تأمین مالی پروژه ها و طرح های کلان کشور نظیر راهسازی ، آبرسانی، حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، فراهم کردن زمینه همکاری با استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان و … از جمله فعالیت های بانک در سال های اخیر است.

عملکرد بانک رفاه کارگران در حوزه اعتباری نیز نشان می دهد که تسهیلات عموما در بخش های حمایت از تولید، اشتغال زایی، مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی، مددجویی، مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسکن روستایی، مسکن خانواده شهدا و آزادگان، بیماران صعب العلاج، سرطانی و زوج های نابارور و … پرداخت شده است.

بانک رفاه کارگران در بیش از یک دهه خدمت رسانی مطلوب به حوزه سلامت کشور، به عنوان بانکی سلامت محور شناخته می شود. مجموعه بانک رفاه کارگران خدمت رسانی مناسب به هموطنان در حوزه سلامت را به عنوان وظیفه و مسئولیت اجتماعی خود می دانند و در طرح های حوزه سلامت کشور نظیر احداث بیمارستان، تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی و خدمات مناسب به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، کادر درمان و فعالان حوزه سلامت حضوری فعال و مؤثر دارد که جدید ترین نمونه آن، افتتاح بیمارستان ۸۲۱ تخت‌خوابی غدیر تهران با تسهیلات بانک رفاه است. علاوه بر این، مشارکت در ساخت بیمارستان‌های بزرگ و مجهز در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، قزوین، کرمان و… در همین راستا قابل بیان است.

در حوزه فناوری اطلاعات نیز موفقیت های بی شماری در سال های اخیر به دست آمده است که از جمله می توان به بهره برداری از سامانه نئو بانک رفاه با عنوان « فرا رفاه»، سامانه بتا ویژه خرید کالا و خدمات اقساطی بازنشستگان و مستمری بگیران معزز، پرداخت تسهیلات غیرحضوری و رشد حدود ۴۰ درصدی پایانه های فروشگاهی اشاره کرد.

بدون تردید، موفقیت های بانک رفاه کارگران در سایه تلاش و همت والای تمامی مدیران و کارکنان مجموعه به دست است. همه همکاران ما با تکیه برگذشته افتخار آمیز، نگاهی رو به جلو دارند و عزم خود را جزم کرده اند تا برای موفقیت بیشتر، رشد و توسعه روزافزون بانک را سرلوحه کار خود قرار دهند. بانک رفاه کارگران هم اکنون با سرمایه مناسب، زیرساخت های لازم در حوزه فناوری اطلاعات و کارکنان توانمند و ساعی، بهتر می تواند در مسیر تحقق سند راهبردی بانک گام بردارد.

بار دیگر این روز فرخنده را به خانواده بزرگ بانک رفاه کارگران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم، از خداوند متعال سلامتی و آرامش برای همه هموطنان مسالت دارم.

اسماعیل للـه‌گانی