روابط عمومی پیشانی هر دستگاه است، اگر اندکی غفلت در این بخش صورت گیرد موجب هدر رفت سرمایه‌های سازمان خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر هشتم به نقل از ایرنا، مجید خورشیدی در دوره آموزشی اقناع، مفاهیم، نظریه ها وفنون ویژه روابط عمومی‌ ها و خبرنگاران که با همکاری اداره کل روابط عمومی استانداری و دانشگاه خلیج فارس برگزار شد افزود: روابط عمومی پویا و فعال می ‌تواند سازمان خود را موفق جلوه دهد این درحالی است که روابط عمومی ناکارآمد نیز موجب عدم مقبولیت و رضایت مندی افراد از یک سازمان حرفه‌ ای می شود.

وی خطاب به مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان بوشهر اظهارداشت: مسئولان روابط عمومی به شغل خود به صورت حرفه ای نگاه کنند چرا که نخستین جایی که مخاطب با هر دستگاهی برخورد می‌ کند روابط عمومی است.

خورشیدی با بیان اینکه کار روابط عمومی با خبرنگاری همراه است گفت: امروز رسانه های مهم به عنوان سرمایه مطرح هستند و سرمایه اطلاعات محور در دستان سرمایه داران عرصه اطلاعات است.

وی اضافه کرد: در دنیای امروز هر کسی به عنصر اطلاعات و اطلاعات پردازی مسلط باشد، حرفی برای گفتن خواهد داشت.

معاون استانداری بوشهر با بیان اینکه در عرصه اطلاعات دیجیتال قرار داریم، گفت: یک روابط عمومی موفق باید خود را به ابزار روزآمد و کارآمد دیجیتال مجهز کند.