پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم:// پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم://

مدیرعامل بانک رفاه کارگران:

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

دکتر اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی پیامی، فرا رسیدن روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

دوازدهم اردیبهشت ماه مصادف با شهادت استاد شهید مطهری و روز معلم را گرامی می داریم و از تلاش های صادقانه معلمان عزیز قدردانی می کنیم.

در عصر کنونی نقش علم و دانش در زندگی بشر بسیار مهم و حیاتی است. کانون محوری آن، آموزش و پرورش و هدف اصلی آن تعلیم و تربیت سرمایه های انسانی است که آنها را برای ساختن آینده و جامعه ای بهتر مهیا می کند.

معلمان، انسان هاى فرهیخته، شریف، آگاه و وظیفه شناسى هستند که با تعهد، عشق و دلسوزى، بستر پرورش استعدادها و مسیر هدایت و تکامل افراد را آماده می کنند. آنها با هنرمندی و ظرافت خاصی، بنیان همبستگی اجتماعی را با عناصری نظیر پیشرفت، توسعه پایدار، تعالی انسانیت و صلح و دوستی پیوند می زنند.

بدون شک جامعه ای سربلند و افتخار آفرین است و می تواند مسیر رشد و پیشرفت را با موفقیت طی کند که نظام آموزشی پویا و معلمانی آگاه و متعهد داشته باشد.

خدای بزرگ را شاکریم که در کشور عزیزمان ایران، معلمانی فرهیخته و انسان سازی داریم که در راه تعلیم و تربیت و پرورش نوجوانان و جوانان کشور صادقانه تلاش می کنند. قدردان همه این تلاش ها هستیم و مقام والای معلم را پاس می داریم.

این روز فرخنده را به معلمان فداکار کشورمان صمیمانه تبریک عرض می نمایم و از خداوند سبحان برای این قشر ساعی آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون در رسالت خطیری که بر عهده دارند، مسئلت می کنم.

اسماعیل للـه‌گانی