پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم:// این حلقه هوشمند جدید مربی سلامت هوش مصنوعی است

پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم://

این حلقه هوشمند جدید مربی سلامت هوش مصنوعی است

این انگشتر در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و طلایی عرضه می‌شود. حسگرهای قسمت داخلی حلقه اطلاعاتی را در مورد ضربان قلب، دمای بدن، اکسیژن خون، تغییرپذیری ضربان قلب و استرس در حالت استراحت برمی‌گردانند.

ExerRing جدیدترین حلقه هوشمندی است که به پلتفرم تامین مالی جمعی Kickstarter رسیده است. این شرکت وعده می‌دهد که از هوش مصنوعی و یادگیری عمیق استفاده کند تا به کاربرانش کمک کند از امکانات آن در مورد بدن و عملکرد خود بیشترین بهره را ببرید.

این حلقه هوشمند زمانی که روی انگشت شما قرار می‌گیرد، همه چیز از ضربان قلب گرفته تا استرس، دمای بدن و خواب شما را ردیابی می‌کند. با این حال، چندین ویژگی غیر معمول نیز دارد که آن را از رقبا متمایز می‌‌کند.

حلقه هوشمند به برنامه Exerchain در گوشی شما متصل می‌شود و دارای یک مربی هوش مصنوعی است که به شما برای رسیدن به اهداف کمک می‌کند. این نرم‌افزار نشان می‌دهد که چه زمانی باید ورزش کنید و شدت و کیفیت آن را توصیه می‌کند، به علاوه جزئیاتی در مورد نحوه مقابله با استرس و بهبود خواب را نیز به شما ارائه می‌دهد.

با این حال، برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی، مانند برنامه‌های غذایی، تنها در صورتی باز می‌شوند که کمپین Kickstarter ExerRing اهداف خاصی را پشت سر بگذارد.

ExerRing دارای کنترل‌های لمسی بر روی سطح خود است، که می‌توانید پخش موسیقی را در تلفن خود کنترل کنید و شاتر دوربین را نیز فعال کنید. به علاوه شامل یک ویژگی اعلان تبلیغ نیز می‌شود، اما به نظر می‌رسد محدود به هشدارهای برنامه Exerchain  است.

علاوه بر این، بر خلاف اکثر حلقه‌های هوشمند، ExerRing  از فولاد ضد زنگ به جای تیتانیوم ساخته شده است و دارای رتبه IP68 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. وزن آن ۴٫۵ گرم و باریک با ضخامت ۲٫۳ میلی متر است که از برخی مدل‌های حلقه اورا باریک تر است.

تخمین زده می‌شود که باتری این حلقه، با یک بار شارژ کامل، بین چهار تا شش روز دوام بیاورد، که عملکردی مشابه با حلقه Slim دایره‌ای دارد.

این انگشتر در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و طلایی عرضه می‌شود. حسگرهای قسمت داخلی حلقه اطلاعاتی را در مورد ضربان قلب، دمای بدن، اکسیژن خون، تغییرپذیری ضربان قلب و استرس در حالت استراحت برمی‌گردانند.

قیمت ExerRing متفاوت است، ارزان‌ترین قیمت این حلقه ۱۱۹ دلار است که بسته به قابلیت‌ها، تا ۱۳۹ دلار و ۱۵۹ دلار نیز افزایش می‌یابد. همچنین باید توجه داشت که یکی از اهداف توسعه، “اشتراک مادام العمر” است، که نشان می‌دهد نوعی مدل اشتراک بخشی از ExerRing برای کسانی خواهد بود که ممکن است آن را خارج از Kickstarter خریداری کنند.

انتظار می‌رود که ExerRing در سپتامبر ۲۰۲۴ وارد بازار شود.