پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم:// هوش مصنوعی در جیمیل چه مزایایی دارد؟

پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم://

هوش مصنوعی در جیمیل چه مزایایی دارد؟

جمینای اکنون در جیمیل بر روی رایانه شخصی، دستگاه‌های اندروید و iOS در دسترس است و به ویژه برای کاربران در سفر مفید خواهد بود، زیرا خواندن از طریق مکالمات ایمیل جامع در صفحه‌های کوچک را ساده‌تر می‌کند.

گوگل شروع به عرضه جمینای به پنل کناری جیمیل کرده است که قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته‌ای را برای کمک به کاربران در نوشتن یا خلاصه‌سازی ایمیل‌ها در چند ثانیه فراهم می‌کند.

این امر پس از اضافه شدن جمینای به Google Drive، Sheets، Slides و Docs انجام شد.

جمینای اکنون در جیمیل بر روی رایانه شخصی، دستگاه‌های اندروید و iOS در دسترس است و به ویژه برای کاربران در سفر مفید خواهد بود، زیرا خواندن از طریق مکالمات ایمیل جامع در صفحه‌های کوچک را ساده‌تر می‌کند.

مزایا
گوگل در وبلاگ رسمی خود نوشت که علاوه بر اعلام اخیر جمینای در پنل کناری Docs، Sheets، Slides و Drive، بابت معرفی افزوده شدن جمینای در پنل کناری جیمیل هیجان‌زده است.

در اینجا چند راه برای استفاده از جمینای در جیمیل آورده شده است:

خلاصه‌کردن
از جمینای می‌توان برای خلاصه کردن ایمیل‌های طولانی یا ایمیل‌های پر از داده استفاده کرد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که ایمیل را باز کنید، به دنبال نماد جمینای در نوار کناری روی دسکتاپ بگردید، یا روی منوی سه نقطه در موبایل ضربه بزنید و  گزینه “Summary” را انتخاب کنید.

ابزار هوش مصنوعی مکالمه را تجزیه و تحلیل می‌کند، نکات کلیدی را شناسایی می‌کند و خلاصه‌ای کوتاه ارائه می‌کند، که می‌تواند برای دنبال کردن بحث‌های طولانی یا درک سریع زمینه یک ایمیل قبل از پرش به آن، نجات بخش باشد.

پاسخ‌های هوشمند
جمینای گوگل همچنین می‌تواند به شما در دادن پاسخ‌های هوشمندانه به ایمیل‌ها کمک کند و جمینای، ایمیل را تجزیه و تحلیل می‌کند، هدف آن را تعیین می‌کند و پاسخی را بر اساس آن می‌نویسد.

همچنین می‌توانید چند گزینه پاسخ را انتخاب کنید، و این باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود و اطمینان حاصل می‌کند که پاسخ ایمیل شما درست است.

پیشنهادات مهم
جمینای طوری طراحی شده است که حرکت بعدی شما را پیش‌بینی کند، بنابراین اگر محتوای ایمیل در مورد یک جلسه یا رویداد خاص باشد، به شما پیشنهاد می‌کند یک یادآوری تنظیم کنید.

به همین ترتیب، اگر ایمیلی درباره یک سند یا صفحه گسترده بحث می‌کند، ممکن است جیمنای از شما بخواهد که فایل مربوطه را از Drive پیوست کنید.

بازیابی سریع اطلاعات
مدل هوش مصنوعی گوگل همچنین می‌تواند به شما در استخراج اطلاعات مهم از ایمیل کمک کند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به صندوق ورودی خود دسترسی داشته باشید و جمینای را فعال کنید، اکنون می‌توانید یک سوال به زبان طبیعی بپرسید و جمینای اطلاعات مربوطه را جستجو می‌کند.

برای مثال، می‌توانید از ویژگی هوش مصنوعی داخلی بخواهید که صندوق ورودی شما را برای هر چیزی جستجو کند. بنابراین شما تمام اطلاعات مورد نیاز برای پاسخ سریع به پیام‌ها را بدون نیاز به ترک جیمیل خواهید داشت.

روش کار
کاربران می‌توانند با کلیک روی Ask Gemini به ویژگی Gemini AI در پنل سمت راست جیمیل دسترسی پیدا کنند. در گوشی هوشمند، با ضربه زدن روی اسلاید «خلاصه این ایمیل» می‌توانید به جمینای دسترسی پیدا کنید.

لازم به ذکر است که دسترسی به این قابلیت هنوز به برای همه کاربران فراهم نشده است. اگر جمینای را در پنل کناری جیمیل خود نمی‌بینید، چند روز دیگر دوباره امتحان کنید. این ویژگی به زودی در دسترس همه قرار خواهد گرفت.