اولین نشست رئیس مرکز روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت با مدیران روابط عمومی شرکت ها و سازمان های معدنی زیر مجموعه وزارت صمت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر هشتم به نقل از شاتا، پیام برازجانی در این نشست، بر ارز آوری، صادرات و اشتغال بخش معدن تأکید‌ کرد و گفت: همه ما در شرایط فعلی و اعمال تحریمهای یک جانبه وظیفه داریم با تکیه بر انجام مسوولیتهای اجتماعی امید را در دل مردم کشورمان زنده نگه داریم.

پیام برازجانی در جمع مسوولان روابط عمومی شرکتها و سازمانهای معدنی زیر مجموعه وزارت صنعت ،‌معدن و تجارت افزود: دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران نه مربوط به جناح و گروه و دولت خاصی است که متعلق به همه مردم کشور است.

وی تصریح کرد: منابع معدنی در دست شرکتهای معدنی امانتی است که سود آن باید به همه مردم برگردد و منافع عمومی را باید در همه برنامه ها و دستاوردهای اقتصادی و معدنی در نظر گرفت.

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت صمت، تاکید کرد: درزمان باقی مانده از سال ۹۷ باید همت کنیم که مشکلات را از دید مردم ببینیم و در صدد رفع آن بر آییم و با برنامه ریزی صحیح و با تاکید بر انجام اموری که منافع عموم مردم را به دنبال دارد در کنار مردم و به دنبال کشف و شکوفا کردن استعدادهای نهفته در جوانان باشیم.

وی در ادامه سرمایه گذاری و تامین منابع مالی برای نهادهای تولیدی را، ایجاد امید و اشتغال عنوان کرد و افزود: لازم است غیر از انجام مسوولیتهای اجتماعی یا انتفاع سیستمی ، فعالیتهایی را در حوزه افکارعمومی تعریف کنیم که انتفاع ملی را در پی دارد.

در ادامه نشست مسوول روابط عمومی ایمیدرو از برگزاری جشنواره ملی عکس معدن از روز ۱۸ آبان ماه در خانه هنرمندان خبر داد و گفت این نمایشگاه با دریافت ۲ هزار اثر و نهایتا ۴۵ اثر برگزیده به مدت ۱۰ روز دایر است.

همچنین مسوول روابط عمومی شرکت مس سرچشمه با برشمردن دو نوع رقابت در تولید و بازار و رقابت ملی گفت: در زمینه رقابت ملی همه باید پشتیبانی کنند تا تولیدات و برندهای ما در سطح بین المللی بتواند رقابت کند.

مسوول روابط عمومی شرکت میدکو نیز گفت: امید بخشی و امید سازی در زمان باقی مانده از سال ۹۷ باید در دستور کار همه ما باشد چرا که نوسانات میزان صادرات و تولید بر روحیه و امید سهامداران تاثیر می گذارد و باید با برنامه مشترک امید را بالاتر ببریم.

مسوول روابط عمومی خانه معدن هم در ادامه این جلسه، با تاکید بر ضرورت جذب سرمایه های سرگردان در بخش معدن و صنایع معدنی گفت: داشتن استراتژی در بخش روابط عمومی و نقشه راه و ایجاد تمرکز در آن از الزامات کار روابط عمومی هاست.

مسوول روابط عمومی شرکت گل گهر نیز بر انجام پروژه های ملی امید بخش با مشارکت همه شرکتهای معدنی تاکید کرد .

این نشست صمیمانه با همراهی مسوولین روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معدن و صنایع معدنی ، شرکت ملی مس ایران ، میدکو ، شرکت ملی ذوب آهن اصفهان ، چادرملو ، گل گهر ، سنگ آهن گوهر زمین ، سازمان نظام مهندسی معدن و خانه معدن ایران و در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی معدن ، صنایع معدنی و ماشین آلات وابسته برگزار شد .