کچم (Ketchum) و میشلن (Michelin) پیشگامان مشاوره ارتباطات جهانی که برنده جایزه بهترین جوایز نقره ای آمریکای شمالی شدند، بزرگترین کمپین سال روابط عمومی را ایجاد کردند.

به گزارش پایگاه خبری هنر هشتم به نقل از PRNewswire، کچم علاوه بر برنده شدن بهترین جایزه، مفتخر به دریافت چهار جایزه دیگر از جوایز نقره ای شد و همچنان رکورد خود را در برنده شدن بیشترین جوایز نقره ای با ۱۸۴ عنوان حفظ کرده است. کچم و مشتریان وی نیز پنج جایزه عالی را به خود اختصاص دادند.

بری رافرتی، شریک، رئیس و مدیر عامل شرکت کچم گفت:” بینش های بزرگ در قلب هایی هستند که ایده های خلاق ایجاد می کنند و بینشی که در نهایت منجر به برنامه streetTread میشلن شد، نشان دهنده این است که چگونه تیم های ما با نیازها و مخاطبان مشتریان عمیقا ارتباط برقرار می کنند. باعث افتخار است که ما با مشتریان خود این جایزه را به اشتراک بگذاریم و من به این کمپین باورنکردنی و تمام برنامه هایی که این جوایز را دریافت کرده اند، افتخار می کنم.

گفتنی است در ماه مارس، کچمبا توجه به سطح بالای هماهنگی کار موثر و خلاقانه در میان تعدادی از مشتریان، توسط PRWeek در ۲۰ سال گذشته به رسمیت شناخته شده است. شرکتکچم در سال ۲۰۱۸ با دریافت ۳۰ تندیس شیر طلایی کن توسط مشتریان و شرکای آژانس، بیشترین جایزه روابط عمومی را در جشنواره بین المللی کن به خود اختصاص داد.

درباره
کچم با فعالیت در بیش از ۷۰ کشور در شش قاره جهان یکی از پیشگامان مشاوره ارتباطات جهانی است. PRWeek در ۲۰ سال گذشته کچم را برنده ۷۶ تندیس شیر کن و شش جایزه بی سابقه کمپین سالانه روابط عمومی معرفی کرده است.  کچم بخشی از گروه روابط عمومی آمنیکام است.

درباره گروه روابط عمومی آمنیکام
گروه روابط عمومی آمنی کام یک گروه جهانی متشکل از سه سازمان برتر روابط عمومی جهانی در سراسر جهان و سازمان های تخصصی در زمینه هایی از جمله روابط عمومی، بازاریابی برای زنان، استراتژی سلامت جهانی و مسئولیت اجتماعی است.

این گروه شامل بیش از ۶۳۰۰ حرفه ای روابط عمومی در بیش از ۳۷۰ دفتر در سراسر جهان است که تخصص خود را در اختیار شرکت ها و سازمانهای دولتی، غیردولتی و غیر انتفاعی در طیف وسیعی از صنایع قرار می دهند.

گروه آمنی کام برای مشتریان خود از طریق تمرکز بی وقفه بر استعداد، پیگیری مداوم نوآوری و فرهنگی در قالب همکاری های ایجاد شده ارایه می دهند.