چهارمین گردهمایی مدیران روابط عمومی جهاددانشگاهی و فعالان این حوزه، 27 تیر ماه با حضور رئیس جهاد دانشگاهی، معاون مطبوعاتی امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد و رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، گردهمایی مدیران روابط عمومی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی و فعالان این حوزه، چهارشنبه (۲۷ تیرماه) در تالار اجتماعات کتابخانه‌ی مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

این گردهمایی با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی، محمد خدادی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر مجید سلیمی رییس دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر عیسی علیزاده معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، ابوالقاسم رئیسی مدیرکل روابط عمومی، بر خی مدیران این نهاد و مدیران، فعالان و کارشناسان حوزه‌ی ارتباطات جهاددانشگاهی برگزار خواهد شد.

هم‌چنین در چهارمین گردهمایی مدیران روابط عمومی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی و فعالان این حوزه، قرار است معاون امور مطبوعاتی وزارت ارشاد با موضوع «روابط عمومی و ارتباط با رسانه‌ها» به ایراد سخن بپردازد.

از دیگر بخش‌های این گردهمایی برگزاری دو کارگاه آموزشی با موضوعات «تولید محتوای موثر در بستر رسانه‌های نوین» و «خلاقیت در تبلیغات» می‌باشد.

گفتنی است، تقدیر از برگزیدگان روابط عمومی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی و نشست هماهنگی بین واحدی با ارایه‌ی راهکارهای موثر از دیگر قسمت‌های این گردهمایی است.