جشنواره خودرو و موتورسیکلت، از ۱۴ الی ۱۷ مردادماه در محل نمایشگاه‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری هنر هشتم، جشنواره خودرو و موتورسیکلت از ۱۴ الی ۱۷ مردادماه در محل نمایشگاه‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود. این جشنواره شامل بخش‌های متنوعی از جمله نمایش وسایل نقلیه خدماتی، رالی ماشین‌های کنترلی کوچک، رونمایی از کلکسیون نفیس خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک، نمایش خودروهای اسپرت شده خاص و همچنین معرفی آخرین دستاوردها در زمینه سیستم‌های صوتی و تصویری خودرو است.

علیرضا چیذری، دبیر اجرایی جشنواره خودرو و موتورسیکلت در رابطه با برپایی این جشنواره توضیح می‌دهد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در ماهای پایانی سال ۹۸ و ابتدای سال ۹۹، در بخش نمایشگاهی برج میلاد برنامه‌ای اجرا نشد و به همین واسطه در این بخش تصمیم بر این شد که اولین نمایشگاه در سال ۹۹ در برج میلاد با عنوانی برگزار شود که روحیه و نشاط را برای خانواده‌ها و در سطح عموم جامعه گسترش دهد.

مدیرعامل شرکت برنامه‌سازان میهن با اشاره به اینکه حامیان این نمایشگاه فدراسیون ورزش‌های کارگری و هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری بوده‌اند ادامه می‌دهد: این نمایشگاه با بخش‌های متنوعی برگزار می‌شود که برنامه‌های صبح‌ از ساعت ۱۱ الی ۱۷با عناوین تخصصی‌تر و کارگاه‌های آموزش تخصصی است و ساعت‌های ۱۷ الی ۲۲ شامل برنامه‌های شاد و عمومی‌تر خواهد بود.

علاقمندان جهت اطلاع از برنامه‌های این جشنواره و یا ثبت‌نام می‌توانند به سایت برسام به نشانی barsam.org مراجعه نمایند.

 

نمایشگاه خودرو و موتورسیکلت