نخستین گردهمایی مدیران کل و روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ها و سازمانهای تابعه وزارت کشور در دولت دوازدهم، روز شنبه 22 اردیبهشت ماه در محل وزارت کشور برگزار شد.

 

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ این گردهمایی به ریاست سید رمضان شجاعی کیاسری رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور و با حضور علیرضا معزی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت، حسین انتظامی قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات و همچنین پاکدامن مدیرکل دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار شد.

گفتنی است در این گردهمایی مدیران کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ها ضمن بیان نظرات خود در راستای ارتقای عملکرد روابط عمومی ها و بررسی دستورالعملهای جدید در این حوزه، در جریان جدیدترین رویکردها، مباحث و تصمیمات دولت در این عرصه قرار گرفتند.

بررسی رویکردها، چالش ها و موفقیت های روند اطلاع رسانی دولت، وضعیت تعامل و ارتباطات رسانه ای دستگاه های اجرائی، شرایط پاسخگوئی دستگاه ها، وضعیت فعالیت در پیام رسان ها و کم و کیف اقدامات در اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از جمله مباحث این گردهمائی بود.

گفتنی است مدیران پایگاه اطلاع رسانی دولت نیز در این گردهمایی حضور داشتند و در پایان این مراسم از مدیران کل روابط عمومی استانداری ها تقدیر و قدردانی شد.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور