در روابط عمومی های امروزی، تحقیق و پژوهش جایگاه ویژه ای دارد و با نتایج حاصل از این پژوهش ها، بستر مناسبی برای مدیران مجموعه جهت برنامه ریزی و تدوین استراتژی های کلان سازمان مهیا می شود.
به گزارش پایگاه خبری هنر هشتم، به نقل از پانا، دومین جلسه از سری وبینار های روابط عمومی حرفهای گروه توسعه صنایع بهشهر، با حضور روابط عمومی های شرکت های تابعه برگزار شد.
مهشید ترکاشوند، رئیس نشر اطلاعات و ارتباطات گروه توسعه صنایع بهشهر که سخنران این جلسه مجازی بود به مبحث خبرنویسی در رسانه های مکتوب و آنلاین، ارزش ها و عناصر خبری و کارکرد آن در روابط عمومی ها پرداخت.
وی با مقایسه روابط عمومی های نوین و سنتی تصریح کرد: در روابط عمومی های امروزی، تحقیق و پژوهش جایگاه ویژه ای دارد و با نتایج حاصل از این پژوهش ها، بستر مناسبی برای مدیران مجموعه جهت برنامه ریزی و تدوین استراتژی های کلان سازمان مهیا می شود.
ترکاشوند با تاکید بر اعتمادسازی میان رسانه ها و روابط عمومیهای سازمان بیان کرد: ارائه اخبار شفاف و تعامل سازنده روابط عمومی با رسانه ها سبب می شود، ساز و کار منطقی و مناسبی میان این دو برقرار شده و مکمل یکدیگر باشند.
رئیس نشر اطلاعات و ارتباطات گروه توسعه صنایع بهشهر یادآور شد: نویسندگی در روابط عمومی با روزنامه نگاری تخصصی که در مطبوعات یا سایر رسانه ها مشغول به فعالیت است به لحاظ اهداف، کانال های ارتباطی، نوع مخاطبین و نحوه تأثیر گذاری بر افکار عمومی متفاوت است.