استراتژی روابط عمومی آنلاین هنگامی که مردم وقت خود را در خانه می گذرانند و در بازار نیستند بسیار مهم است. این موارد را اکنون و در آینده بخاطر بسپارید.

به گزارش پایگاه خبری هنر هشتم، به نقل از شارا، با درنظر گرفتن همه گیری کرونا، در این قسمت چند روش برای ایجاد استراتژی روابط عمومی آنلاین برای رشد کسب و کار آورده شده است.

دسترسی خود را بیشتر کنید

یکی از بزرگترین راه هایی که اکنون استراتژی روابط عمومی آنلاین می تواند به شرکت شما کمک کند این است که می توانید دسترسی خود را بیشتر کنید. وقتی مردم بیشتر در خانه هستند، در نتیجه برای خرید زیاد به بیرون از خانه نمی روند. در عوض، آنها بیشتر در خانه مشغول رایانه و تلفن های همراه خود هستند. شما می توانید از ابزارهای دیجیتال برای تبلیغ خود استفاده کنید و استراتژی مناسب روابط عمومی می تواند به شما کمک کند.

یک شرکت روابط عمومی می تواند به شما کمک کند تا بر بازاریابی دیجیتال و نکات و ترفندهای مناسب متمرکز شوید. شما می توانید از این استراتژی برای دستیابی به مشتریان جدید استفاده کنید حتی اگر آنها به ندرت خانه های خود را ترک کنند. به این ترتیب، قبل از شروع دوباره بازاریابی، لازم نیست صبر کنید تا همه چیز به حالت عادی برگردد.

شهرت خود را بازیابی کنید

در اینترنت، اخبار مانند آتش سوزی منتشر شده و گسترش می یابد. وقتی کسی داستان جدیدی را به اشتراک بگذارد، دوستانش آن را می بینند و می توانند آن را به اشتراک بگذارند. پس از چند بار تکرار، صدها نفر می توانند اخبار را ببینند.

این اتفاق می افتد فرق نمی کند داستان خوب یا بد باشد، و شما می توانید از روابط عمومی خوب به نفع خود استفاده کنید. اگر اخیراً اشتباهی از شما سرزده، مانند نقض حقوق مشتری، می توانید از روابط عمومی برای جبران آن استفاده کنید.

شاید شما بیشتر روی امنیت شبکه تمرکز کرده اید یا محدودیت های مربوط به اینکه چه کسی می تواند به چه اطلاعاتی دسترسی پیدا کند را تشدید کرده اید. در هر صورت، می توانید از اینترنت برای تبلیغ سیاست های جدید خود استفاده کنید.

مجلات مرتبط را هدف قرار دهید

می توانید از این زمان برای انتشارات آنلاین در صنعت خود استفاده کنید، بنابراین می توانید تبلیغات رایگان دریافت کنید. یک شرکت روابط عمومی می تواند به شما در یافتن این انتشارات کمک کند و می توانید ایده خود را به ویراستار ارائه دهید.

اگر کسی را ندارید که بتواند در مورد کسب و کار شما داستانی بنویسد، می توانید از شرکت روابط عمومی خود بخواهید که این کار را انجام دهد.

همکاری با با اینفلوئنسرها

روش دیگر برای استفاده از روابط عمومی دیجیتال در زمان شیوع کرونا، تمرکز بر اینفلوئنسرها یا تأثیرگذاران است. اینها افرادی هستند که به نوعی از پلتفرم های آنلاین خوبی دارند. آنها مرتباً محتوا می سازند و ارسال می کنند و مخاطبان وفاداری دارند.

این افراد اغلب در وبلاگ ها، اینستاگرام یا یوتیوب پست‌های خود را ارسال می کنند. بسته به مخاطبان خود، می توانید در شبکه های اجتماعی مختلف به دنبال اینفلوئنسر باشید.

وقتی اینفلوئنسر را یافتید که محصولات و خدمات شما را دوست داشته باشند، می توانید برای همکاری با او تماس بگیرید. سپس، آنها محتوایی را ایجاد می کنند که شما می توانید تأیید کنید و آنها آن را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارند.

بر رسانه های اجتماعی متمرکز شوید

اگر نمی توانید اینفلوئنسر بیابید که در مورد کسب و کار شما پست ارسال کند، می توانید این کار را خودتان انجام دهید. می توانید یک حساب کاربری در فیس بوک یا اینستاگرام ایجاد کنید و می توانید اشتراک گذاری محتوای تولید شده را شروع کنید.

پست ها می توانند روی محصولات یا خدمات جدید تمرکز کنند و شما می توانید در پشت صحنه موارد جدید را به اشتراک بگذارید. شما می توانید نکات و ترفندهایی را در مورد نحوه استفاده از محصول یا خدمات خود به اشتراک بگذارید و همچنین می توانید از هشتگ ها و تعامل برای افزایش فالوور استفاده کنید. اما با یک یا دو شبکه اجتماعی شروع کنید. شما نیازی به حضور در همه جا ندارید، اما باید در جایی باشید که مشتریان ایده آل شما هستند تا در واقع اقدام به فروش کنید.

لیستی از ایمیل تهیه کنید

اگر افراد زیادی به وب سایت شما مراجعه می کنند، می توانید از یک لیست ایمیل برای کمک به روابط عمومی استفاده کنید. شما می توانید یک کد کوپن یا محرک های دیگری برای ثبت نام افراد پیشنهاد دهید.

سپس، می توانید از ایمیل های خود برای به اشتراک گذاشتن معاملات جدید استفاده کنید و همچنین می توانید نکات و منابع انحصاری برای مشتریان خود در نظر بگیرید. این کار باعث می شود افراد علاقه مند به دریافت ایمیل های شما شوند و می توانند به پیشنهادهای شما فکر کنند.

استراتژی روابط عمومی آنلاین هنگامی که مردم وقت خود را در خانه می گذرانند و در بازار نیستند بسیار مهم است. این موارد را اکنون و در آینده بخاطر بسپارید.