معرفی اساتید این دوره به شرح زیر است:
🔸 استاد علیاکبر قاضیزاده:
(تولید محتوای مناسب برای رسانهها)
روزنامهنگار، بیش از ۴ دهه تجربه روزنامهنگاری در سطوح مختلف تحریری از خبرنگار تا سردبیر، استاد گزارشنویسی، نویسنده و مترجم کتابهای تخصصی فراوان در حوزه روزنامهنگاری و نویسندگی.
🔸استاد فریدون صدیقی:
(سوژهیابی و خلق شبهرویداد در روابطعمومی)
روزنامهنگار، بیش از ۴ دهه تجربه روزنامهنگاری در سطوح مختلف تحریری از خبرنگار تا سردبیر، استاد مصاحبه، خلق سوژه، مقاله و نقدنویسی.
🔸دکتر یونس شکرخواه:
(روابطعمومی و راهبرد رسانهای)
دکتر یونس شکرخواه، ۴ دهه تجربه روزنامهنگاری در سطوح مختلف تحریری از خبرنگار تا سردبیر، آغازگر روزنامهنگاری آنلاین در ایران، استاد دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و سردبیر همشهریآنلاین.
🔸دکتر حسن نمکدوست تهرانی:
(مقابله با اخبار جعلی در روابطعمومی)
روزنامهنگار، ۴ دهه تجربه روزنامهنگاری در سطوح مختلف تحریری از خبرنگار تا سردبیر، مدرس روزنامهنگاری و ارتباطات، مدیر آموزش و پژوهش همشهری.
🔸علی شاکر:
(مقابله با اخبار جعلی در روابطعمومی)
روزنامهنگار، دانشجوی دکتری در دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی. عضو مرکز آموزش و پژوهش همشهری.
🔸رضا گنجوی:
(روابطعمومی یک برند قدرتمند)
عضو بنیاد ملی نخبگان، مدرس بازاریابی و برندینگ، مدیر و مجری تدوین و اجرای راهبر شرکتهای اسنوا، تاژ، ظریف مصور، سپاهان باطری و برند شهرهای اصفهان و زنجان، مشاور تعیین و اجرای مدل ارزیابی برندهای ایران و تدوین سند راهبردی توسعه برند در کشور از سال ۱۳۹۴٫
🔸حمیدرضاحسینی:
(شناخت یک چند رسانهای (مالتیمدیای) خوب )
کارشناس ارشد تاریخ، نویسنده، سردبیر و تهیه کننده رادیو ایران، رادیو فرهنگ و رادیو گفت و گو و خبرنگار و دبیر فرهنگی در روزنامه ها و خبرگزاریهای گوناگون، مدرس روزنامهنگاریچندرسانهای در دانشکده خبر و در مرکز آموزش و پژوهش همشهری
🔸حسن ظهوری:
(شناخت یک چند رسانهای (مالتیمدیای) خوب)
فارغالتحصیل کارگردانی سینما و رونامهنگار سرشناس حوزه میراث فرهنگی، دبیر گروه چندرسانهای سایت تحلیلی خبری عصر ایران، مدرس روزنامهنگاری چندرسانهای در مرکز آموزش و پژوهش همشهری.
🔸مهدی فریمانی:
(روابطعمومی در دنیای وب ۳)
فارغ التحصیل MBA از دانشگاه صنعتی شریف، مشاور و مدرس توسعه کسب و کارهای مبتنی بر فناوری.
🔸جواد افتاده:
(تولید محتوای دیجیتال برای روابطعمومی)
مدیر روابطعمومی و بازاریابی دیجیتال شاتل موبایل، نویسنده کتابهای «رسانههای اجتماعی» و «تحلیل شبکههای اجتماعی».
🔸میلاد شکرخواه:
(ویژگیهای یک اپلیکیشن خوب)
دانشجوی دکتری مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، برنامه نویس و توسعه دهنده و ارائهدهنده مشاوره در زمینه اپلیکیشنهای مویایل.
🔸الهه پرسون:
(کاربرد فن بیان در روابطعمومی)
گوینده و مجری برنامههای مختلف رادیو و تلویزیون، مجری برتر کشور در سال ۱۳۹۷، مدرس فن بیان در مرکز آموزش و پژوهش همشهری.
چگونگی برگزاری کارگاهها
هر کارگاه به مدت ۴ ساعت است که روزهای چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ برگزار خواهد شد.
هزینه ثبت نام هر کارگاه
کارشناسان روابط عمومی: ۱۵۰ هزار تومان
دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی: ۱۲۰ هزار تومان
▪️ ارائه گواهینامه مرکز آموزش و پژوهش همشهری بعد از اتمام هر کارگاه
▪️علاقمندان میتوانند برای ثبت نام با شماره ۲۳۰۲۳۲۵۹ و ۲۳۰۲۳۱۵۱ تماس بگیرند.
▪️ تماس از ۹ الی ۱۵
نشانی
خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه پارکوی، کوچه تورج، پلاک ۱۴، موسسه همشهری، مرکز آموزش و پژوهش