مدیر کل امور ورزشی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: چهارمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و مقام روز زن روز چهارشنبه ۱۵ بهمن به صورت مجازی در ۴ رشته ورزشی در مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی و همزمان در تمامی استانها برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی هنرهشتم، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرزاد حیدری با اعلام این خبر گفت: با وجود همه محدودیت ها و البته در چارچوب پروتکل های بهداشتی ، ورزش کارگران فعالیت خود را امسال  ادامه داده و  با خلاقیت و ابتکار اجازه ندادیم مشعل المپیاد ورزشی بانوان کارگر خاموش شود.
وی افزود: چهارمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر در ۴ رشته طناب زنی، پتانک ، دارت و شطرنج بین بانوان کارگر سراسر کشور  برگزار می شود.
حیدری گفت: میزبانی المپیاد در تهران بر عهده اداره کل استان تهران است ضمن این که فدراسیون کارگری و اتحادیه بانوان کارگر نیز در این مسیر همراه ما هستند.
مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: کرونا محدودیت های زیادی را در همه ابعاد زندگی ایجاد کرده اما ما وظیفه داریم از طریق برنامه های ورزشی، تفریحی و جشنواره های ورزشی  برای کارگران و خانواده هایشان شور و نشاط و امیدواری را در جامعه کار و تلاش  حفظ کنیم.
وی گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از چنین جشنواره هایی شده است و قطعا المپیاد بانوان کارگر نیز با استقبال بانوان کارگر مواجه خواهد شد.