اهميت و جايگاه روابط عمومي‌ها

ضرورت جدی گرفتن روابط عمومی‌ها در جهان امروز

  پرینت
شناسه خبر : 764 | تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۹:۲۵ |
روابط عمومی، بازوی قدرتمند هر دانشگاه و دستگاه اجرایی است و فعالیت‌های انجام شده در درون آن از سوی این بخش به بیرون منعکس می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری هنر هشتم به نقل از رسالت، سرپرست دانشگاه سمنان با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی‌ها بر ضرورت جدی گرفتن واحد روابط عمومی‌ها تاکید کرد.

دکتر مسعود نصیری زرندی در نشستی ضمن تبریک روز روابط عمومی به تلاشگران این عرصه و نیز فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: روابط عمومی، بازوی قدرتمند هر دانشگاه و دستگاه اجرایی است و فعالیت‌های انجام شده در درون آن از سوی این بخش به بیرون منعکس می‌شود.

رویکرد تخصصی‌تر روابط عمومی

این عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان، بر ضرورت رویکرد تخصصی‌تر به این حوزه تأکید کرد و ادامه داد: کار روابط عمومی که انعکاس فعالیت‌های مختلف دانشگاه است باید با عشق و علاقه انجام شود.

وی با بیان اینکه کار روابط عمومی از اهمیت بالایی در یک دستگاه برخوردار است تصریح کرد: عصر، عصر ارتباطات است و باید  روی اطلاع‌رسانی سریع و صحیح  و ارتباط با رسانه‌های دیداری‌، شنیداری و نوشتاری بسیار توجه شود و در این زمینه کار کرد .سرپرست دانشگاه سمنان بر جدی گرفتن واحد روابط‌عمومی در دستگاه‌ها و سازمان‌ها و از جمله این دانشگاه تاکید کرد و گفت: بروز رسانی فعالیت‌های دانشگاه در قالب مستند، بروشورهای مختلف معرفی دانشگاه کتابچه و … توسط روابط‌عمومی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.