رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با کارکنان روابط عمومی و امور بینالملل این سازمان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گفت: روابط عمومی با تحلیل منطقی اطلاعات، جریان ساز تصمیمهای مدیریتی در سازمانها است. به گزارش خبرآنلاین از قشم، علی درویش پور به مناسبت گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و […]
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با کارکنان روابط عمومی و امور بینالملل این سازمان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گفت: روابط عمومی با تحلیل منطقی اطلاعات، جریان ساز تصمیمهای مدیریتی در سازمانها است.
به گزارش خبرآنلاین از قشم، علی درویش پور به مناسبت گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی صبح امروز با کارکنان روابط عمومی و امور بینالملل این سازمان دیدار کرد.
وی ضمن تبریک این روز، از زحمات مدیریت روابط عمومی و امور بینالملل سازمان منطقه آزاد قشم در انعکاس اخبار عملکردهای منطقه در سطح کشور تقدیر کرد و گفت: روابط عمومی با دیدگاه چندوجهی و اِشرافی که بر تمام اتفاقات و مناسبات منطقهای دارد، جریان ساز تصمیمهای مدیریتی و سازمانی است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین بر نقش ویژهای که روابط عمومیها بر تحول نگرش جوامع دارند، تأکید کرد و افزود: در دنیای امروز سازمانی موفق است که فرصتها را تشخیص داده و با نوآوری و خلاقیت، نگرش جامعه را متحول کند.
درویش پور ادامه داد: روابط عمومیهای کلیشهای و سنتی نمیتوانند در ساختار رو به رشد تکنولوژی و ارتباطات در عصر حاضر موفق عمل کنند و باید با نوآوری و خلاقیت در کنار تحلیل درست از دادههای موجود، برند سازمان خود را در کشور مطرح و طراحی کنند.
وی تأثیرپذیری جوامع بشری از شبکههای خبری را غیرقابلانکار دانست و گفت: با استفاده از ظرفیت روابط عمومی، محتوا سازی نوآورانه و جهتدهی خبری مناسب، میتوان بهسوی معرفی برند گردشگری قشم به مردم کشور و دنیا گام برداشت.