اما و اگرهای حضور چمران در جلسه یکشنبه شورای شهر تهران  حاضر بودن یا نبودن مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در جلسه یکشنبه این شورا در هاله‌ای از ابهام است. به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم به نقل از  ایرنا، برخی اخبار حاکی از احتمال ابتلای مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران […]

اما و اگرهای حضور چمران در جلسه یکشنبه شورای شهر تهران

 حاضر بودن یا نبودن مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در جلسه یکشنبه این شورا در هاله‌ای از ابهام است.

به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم به نقل از  ایرنا، برخی اخبار حاکی از احتمال ابتلای مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران به کرونا است؛ وی که ۲ هفته است در شرایط بیماری به سر می برد، قرار بود در جلسه فردای شورای شهر در شورا حاضر شود و حکم «علیرضا زاکانی» شهردار تهران را ابلاغ کند.

اما در این رابطه اخبار ضد و نقیضی به گوش می رسد؛ چمران در گفتگو با رسانه ها گفته است: از صبح امروز دچار آبریزش بینی و سرماخوردگی شده‌ ام و برای اطمینان بیشتر تست کرونا دادم.

وی گفته است: به دلیل بروز برخی از علائم سرماخوردگی و رعایت دستورالعمل‌ها فردا در جلسه شورا حاضر نخواهد شد تا احیاناً سلامت همکارانش به خطر نیفتد.

با وجود این سخنان شامگاه شنبه روابط عمومی شورای اسلامی شهر اعلام کرد که پاسخ تست مهدی چمران منفی شده است و وی در جلسه فردای شورا حضور خواهد داشت.

لحظاتی قبل البته سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران به طور رسمی اعلام کرد که طی تماس تلفنی با پسر مهدی چمران مطلع شده که رئیس شورا فردا در جلسه حاضر خواهد بود.