پسماند استانهای شمالی نیازمند تدابیر کارشناسی شده است نماینده مردم انزلی در مجلس بابیان اینکه پسماند استانهای شمالی نیازمند تدابیر کارشناسی شده است،گفت: رفع معضلات آب و فاضلاب شهری و روستایی بندرانزلی ضروری است.  به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم به نقل از خبرگزاری خانه ملت، احمد دنیامالی در تشریح نشست مشترکِ با وزیر نیرو، […]

پسماند استانهای شمالی نیازمند تدابیر کارشناسی شده است

نماینده مردم انزلی در مجلس بابیان اینکه پسماند استانهای شمالی نیازمند تدابیر کارشناسی شده است،گفت: رفع معضلات آب و فاضلاب شهری و روستایی بندرانزلی ضروری است.

احمد دنیا مالی

 به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم به نقل از خبرگزاری خانه ملت، احمد دنیامالی در تشریح نشست مشترکِ با وزیر نیرو، معاون عمرانی وزارت کشور و معاونان سازمان محیط زیست و مدیران سازمان آب و فاضلاب، گفت: در  این نشست بر رفع مشکلات زیست محیطی تالاب بین المللی انزلی، حوزه پسماند و تکمیل تسویه خانه های شهرستان و همچنین رفع معضلات آب و فاضلاب شهری و روستایی بندرانزلی تاکید شد.

نماینده مردم  انزلی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسائلی نظیر پسماند استانهای شمالی، وضعیت رودخانه های شمال کشور از دیگر موارد مطرح شده در فراکسیون توسعه پایدار و تامین مالی مجلس  است که مورد بررسی ویژه قرار گرفت.

 وی ادامه داد: پیرامون موضوع و اهمیت تاکید بر بررسی آخرین وضعیت آب و فاضلاب شهرستان بندرانزلی، با دستور وزیر نیرو مقرر گردید تمهیدات خاصی بصورت ویژه در این خصوص کارسازی و تامین منابع گردد .

دنیامالی یادآورشد: وزیر نیرو نیز در این جلسه اعلام کرد که هیاتی ویژه اواخر آذرماه به سرپرستی محمد جوانبخت معاون وزیر در امور آب برای بررسی و ارائه پیشنهاداتی برای تسریع پروژه های این حوزه به بندرانزلی سفر خواهند کرد./