آموزش مهارتهای اصلی نمایندگان روابطعمومی استانهای بانک قرضالحسنه مهر ایران مراسم اختتامیه دوره آموزشی کوتاهمدت سواد رسانهای و مهارتهای ارتباطی با حضور شخصیتهایی همچون مدیرعامل بانک، سرپرست روابطعمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیرعامل انجمن سواد رسانهای برگزار شد. پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم-|| مراسم اختتامیه دوره آموزشی کوتاهمدت سواد رسانهای و مهارتهای ارتباطی […]
آموزش مهارتهای اصلی نمایندگان روابطعمومی استانهای بانک قرضالحسنه مهر ایران |
مراسم اختتامیه دوره آموزشی کوتاهمدت سواد رسانهای و مهارتهای ارتباطی با حضور شخصیتهایی همچون مدیرعامل بانک، سرپرست روابطعمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیرعامل انجمن سواد رسانهای برگزار شد.
|
پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم-|| مراسم اختتامیه دوره آموزشی کوتاهمدت سواد رسانهای و مهارتهای ارتباطی با حضور شخصیتهایی همچون مدیرعامل بانک، سرپرست روابطعمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیرعامل انجمن سواد رسانهای برگزار شد.به گزارش روابطعمومی بانک قرضالحسنه مهر ایران، دوره آموزشی سواد رسانهای و مهارتهای ارتباطی که با برگزاری ۵ کارگاه آموزشی و بازدید از خبرگزاری ایبِنا همراه بود، به پایان رسید.آموزش مهارتهای اصلی مورد نیاز نمایندگان روابطعمومی استانهادر مراسم اختتامیه این دوره دو روزه، دکتر «روح الله قاسمیان»، رئیس اداره کل روابطعمومی بانک قرضالحسنه مهر ایران درباره ضرورت برگزاری این دوره گفت: پیش از این فعالیتهای مناسبی در روابطعمومی بانک صورت گرفته بود؛ اما به منظور تقویت آن و همچنین راهاندازی صفحات استانی روی وبسایت بانک، نیاز بود دانش همکاران ارتقا یابد.قاسمیان افزود: این دوره با حضور استادان مطرح کشور برگزار شد و مهارتهای اصلی مورد نیاز نمایندگان روابطعمومی در استانها آموزش داده شد. به همه همکاران گواهینامه رسمی این دوره آموزشی ارائه میشود و بخش آموزش بانک نیز به زودی آزمونی برای همکاران برگزار میکند تا در صورت قبولی، در سوابق کاری آنها نیز ثبت شود.رئیس اداره کل روابطعمومی بانک قرضالحسنه مهر ایران اظهار کرد: برگزاری دوره آموزشی ارتقای سواد رسانهای و مهارتهای ارتباطی، نماد و نمونهای از اهمیت این موضوع و محوری مهم برای بانک قرضالحسنه مهر ایران محسوب میشود.مشاور مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران خطاب به نمایندگان روابطعمومی بانک در استانها گفت: هر اندازه ماهیت رسانهها و مناسبات رسانهای در عصر کنونی پیچیدهتر میشود؛ وظایف و مسئولیتهای روابط عمومیها نیز سختتر و پیچیدهتر میشود. در بانک قرضالحسنه مهر ایران، روابط عمومیها زحمت مضاعفی دارند. شما مسئولان روابطعمومی از یک سو باید اقدامات اقناعی لازم را جهت ترویج فرهنگ قرضالحسنه در میان مخاطبان استانی خود صورت دهید و از سوی دیگر به رصد و مواجهه با فرصتها و تهدیدات موجود در فضای رسانهای بپردازید.وی تأکید کرد: «رصد آگاهانه» مهمترین رکن جهاد تبیین در عرصه رسانه و روابطعمومی محسوب میشود. یک روابطعمومی خلاق باید تصویر واقعی، عمیق و جامعی از منظومه رسانهای کشور ترسیم کند و بر مبنای آن، اقدامات لازم و عملیاتی را صورت دهد.ضرورت بهبود اطلاعرسانی در حوزه بانکیدکتر «محمد اسکندری»، مدیرعامل مؤسسه ایماپژوه اندیشه ورز نیز سخنران دیگر مراسم اختتامیه بود. وی در نقل قولی قریب به مضمون از مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، گفت: متأسفانه بخشی از فضای رسانهای کشور را به علت برخی اهمالکاریها از دست دادهایم.اسکندری گفت: شاهدیم که برخی از خدمات بانکهای کشور بیدلیل مورد خدشه قرار میگیرد و لازم است در حوزه اطلاعرسانی خدمات بانکی بیش از پیش تلاش شود.وی خاطرنشان کرد: مؤسسه ایماپژوه اندیشه ورز در راستای گفتمان انقلاب اسلامی و فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) فعالیت میکند و خرسندیم که یک همکاری عالی با بانک قرضالحسنه مهر ایران را تجربه کردیم.آینده بانکداری در گرو رفتن به سوی مشتری استدکتر «سید مرتضی موسویان» مدیرعامل انجمن سواد رسانهای ایران نیز با اشاره به تغییر برخی پارادایمها و روشها در عرصههای آموزشی و اطلاعرسانی، گفت: ۵ فراروند دست به دست هم میدهند تا یک انقلاب فراتحولی را رقم بزنند.
|
https://pra8.ir/?p=10091