قابلیت جدید اینستاگرام برای ناشنوایان پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم://  ​​​​​​​قابلیت زیرنویس (کپشن) به صورت خودکار برای ویدیوهای اینستاگرام، آن را برای کاربران ناشنوا و کم شنوا نیز مفیدتر می‌کند. تاکنون تولیدکنندگان محتوا به صورت دستی کپشن برای ویدیوهای خود اضافه می‌کردند. اما اینستاگرام به تازگی اعلام کرده افزودن کپشن اینستاگرام را برای کاربران […]

قابلیت جدید اینستاگرام برای ناشنوایان

 ​​​​​​​قابلیت زیرنویس (کپشن) به صورت خودکار برای ویدیوهای اینستاگرام، آن را برای کاربران ناشنوا و کم شنوا نیز مفیدتر می‌کند.

اینستاگرام به قابلیت اضافه کردن خودکار زیرنویس به ویدیوهای فید مجهز شد

تاکنون تولیدکنندگان محتوا به صورت دستی کپشن برای ویدیوهای خود اضافه می‌کردند. اما اینستاگرام به تازگی اعلام کرده افزودن کپشن اینستاگرام را برای کاربران ناشنوا و کم شنوا دسترس‌پذیرتر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم به نقل از ایسنا، این قابلیت جدید برای کاربرانی مفید خواهد بود که ترجیح می‌دهند ویدیوها را بدون صدا مشاهده کنند.
این قابلیت در حالی در اینستاگرام عرضه می شود که سرویس ویدیوی کوتاه تیک تاک در آوریل سال ۲۰۲۱ کپشن خودکار را معرفی کرد.

یکی از مدیران اینستاگرام در گفت‌وگو با وب سایت تِک کرانچ تایید کرد کپشن‌هایی که به‌صورت خودکار تولید می‌شوند، به ۱۷ زبان شامل انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، فرانسوی، عربی، ویتنامی، ایتالیایی، آلمانی، ترکیه ای، روسی، تایلندی، تاگالوگ، اردو، مالایی، هندی، اندونزی و ژاپنی قابل دسترس خواهد بود. اینستاگرام اعلام کرد پشتیبانی از زبانهای بیشتر در راه خواهد بود.

آدام موسری، مدیر اینستاگرام در پست‌هایی که در حساب‌های شبکه اجتماعی خود منتشر کرد، اعلام کرد قابلیت جدید مدت‌ها مورد انتظار بود و کاربران می توانند این قابلیت را فعال یا غیرفعال کنند و خاطرنشان کرد هوش مصنوعی مورد استفاده برای تولید خودکار کپشن‌ها همچنان بهبود پیدا خواهد کرد.

این خبر در شرایطی اعلام می‌شود که اینستاگرام در حال به‌روز کردن پلتفرم خود و راه‌اندازی قابلیت‌های جدید برای رقابت بهتر با تیک تاک است.

بر اساس گزارش وب سایت تِک کرانچ، راه‌اندازی قابلیت جدید یک روز پس از آن اعلام شد که اینستاگرام از پایان پشتیبانی اپلیکیشن خود برای IGTV خبر داد.

اینستاگرام اکنون به همه ویدیوها در اپلیکیشن اصلی خود متمرکز می شود و به ساده کردن و بهبود ویدیو در اپلیکیشن اینستاگرام در ماه‌های آینده ادامه می دهد. اینستاگرام تمرکز خود بر قابلیت ریلز (Reels) را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد ریلز همچنان بزرگترین سهم را در رشد تعامل کاربران در این اپلیکیشن دارد و قصد دارد به سرمایه گذاری در این قابلیت ادامه دهد.