پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم:// ایلان ماسک اینترنت را به مناطق روستایی برزیل می‌برد

ایلان ماسک اینترنت را به مناطق روستایی برزیل می‌برد

پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم://

استارلینک به اتصال هزاران مدرسه دورافتاده در مناطق روستایی و همچنین نظارت و محافظت از جنگل‌های بارانی آمازون کمک خواهد کرد.

ایلان ماسک اینترنت را به مناطق روستایی برزیل می‌برد

استارلینک، متعلق به ایلان ماسک، از همکاری با دولت برزیل برای بهره‌برداری از ماهواره‌ها در جنگل‌های بارانی آمازون خبر داد.

این میلیاردر ادعا می‌کند استارلینک که سیستمی فضایی برای ایجاد دسترسی به اینترنت در مناطق فاقد خدمات [اینترنتی] جهان است، به اتصال هزاران مدرسه دورافتاده در مناطق روستایی و همچنین نظارت و محافظت از جنگل‌های بارانی آمازون کمک خواهد کرد.

به گزارش ایتنا و به نقل از ایندیپندنت، مدیر اسپیس اکس و تسلا در توییتی نوشت:«از حضور در برزیل برای راه‌اندازی استارلینک برای ۱۹ هزار مدرسه بدون پوشش شبکه‌ای در مناطق روستایی و نظارت بر محیط‌ زیست آمازون بسیار هیجان‌زده‌ام!»

این میلیاردر که در حال حاضر در حال مذاکره برای خرید رسانه اجتماعی توییتر به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار است، برای گفت‌وگو درباره حفاظت از آمازون و اتصال روستاها به اینترنت با ژاییر بولسونارو، رئیس‌جمهوری برزیل، ملاقات کرد.

این سفر در حالی انجام شد که ماسک با قاطعیت از خود در برابر اتهام‌ آزار جنسی مهماندار جت خصوصی در پرواز سال ۲۰۱۶ به لندن، دفاع کرد.

جنگل‌های بارانی آمازون یکی از غنی‌ترین مناطق کره زمین از نظر تنوع زیستی‌اند و درختان آن به دلیل جذب دی‌اکسید‌کربن، در کاهش سرعت تغییرات اقلیمی، اهمیت زیادی دارند.