پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم چهارمین شماره فصلنامه علمی - تخصصی پژوهش های نوین در علوم ارتباطات  منتشر شد.

چاپ چهارمین شماره فصلنامه علمی – تخصصی پژوهش های نوین در علوم ارتباطات 

به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم ،چهارمین شماره فصلنامه علمی – تخصصی پژوهش های نوین در علوم ارتباطات  منتشر شد.

در این شماره می خوانید:

مولفه های تبلیغات مدرن وتاثیرآن برکودکان وجوانان

دکترناهید خوشنویس، دکتر محمدرضا حقیقی، الهام کریمی، میثم محبی

نقش انیمیشن و سبکهای گوناگون و جدید آن بر نگرش فیلمسازان بزرگ سینمایی

دکترناهید خوشنویس، دکتر محمدرضا حقیقی،علی باقری

الگوی  تمدن اسلامی – ایرانی پیشرفت

میثم صحرایی، بهرام فرهی

نقش هوش مصنوعی در بهبود عملکرد روابط عمومی سازمان‌ها

دکتر امیرمسعود امیرمظاهری، کیومرث مولادوست

تاثیر ارتباطات اجتماعی و رسانه ها در تهاجم نظامی روسیه به اوکراین

سعید هاشمی،امیر خدابخش

الگوی مسئولیت اجتماعی در نظام بانکی کشور

دکترحسن جعفری طاهری، دکترعلی رضاییان، دکتراحمد وداد،دکترمحمدرضا ربیعی مندجین

نقش روابط عمومی و فناوری اطلاعات بر شرکتها ی دانش بنیان

دکتر فرشته بهرامی، دکتر محمدرضا حقیقی، فرزانه بهرامی

 این فصلنامه به شماره مجوز ۸۸۳۲۳ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیر مسئولی و صاحب امتیازی دکتر محمدرضا حقیقی و سردبیری دکتر فیروز دیندار فرکوش اماده پذیرش مقاله جهت پنجمین شماره خود می باشد.

دکتر محمد سلطانی فر،دکتر فواد ایزدی ،دکتر لیلا نیرومند،دکتر حسن بشیر ،دکتر ناهید خوشنویس،دکتر شهناز هاشمی، دکتر حسینی دانا،دکتر سارا محمدپور ،دکتر ماندانا صنیعی، دکتر بصیریان جهرمی ،دکتر غلامحسین اسلامی فرد،دکتر اعظم رشیدیان و دکتر رضا یادگاری و مهندس بابک شایسته اعضای هیئت علمی و تحریریه این فصلنامه علمی تخصصی می باشند.

فصلنامه علمی – تخصصی پژوهش های نوین در علوم ارتباطات یک فصلنامه، با داوری بسته و دوسو ناشناس و با دسترسی آزاد است که به منظور فراهم نمودن محیط فکری برای پژوهشگران ملّی و بین‌المللی با تمرکز بر مباحث علوم ارتباطات و روابط عمومی پایه گذاری شده است. این نشریه در پاسخ به پیشرفت‌های صورت گرفته در تمام حوزه های  علوم ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی انتشار یافته، هدف آن انتشار مقالات با کیفیتی است که یافته‌های مرتبط با موضوعات مهم علوم ارتباطات را ارایه می‌ نماید و از سوی دیگر بر اعتبار علمی و تخصصی تمام فعالان و متخصصین این حوزه ها در ارتقای مشاغل سازمانی و اعتبار افراد می افزاید.

این نشریه به صورت برخط (آنلاین) با دسترسی آزاد منتشر و در تمامی حوزه های علوم ارتباطات شامل  ارتباطات اجتماعی،ارتباطات اقتصادی،ارتباطات بین الملل،ارتباطات و سلامت،ارتباطات و دانش بنیان،روابط عمومی،ارتباطات دولتی،ارتباطات سیاسی ،ارتباطات و صنعت،فناوری اطلاعات و ارتباطات و…به صورت مستمر پذیرش مقاله دارد.

لذا به اطلاع کلیه فعالان حوزه های فوق الذکر و اساتید،دانشجویان،پژوهشگران و تمامی سازمان،وزارتخانه ها و شرکت های بخش دولتی و خصوصی می رساند تا در اسرع وقت نسبت به ارسال آثار و مقالات پرسنل و همکاران خود به وب سایت فصلنامه به آدرسhttps://ir-cs.ir مراجعه و یا جهت هرگونه مشاوره و هماهنگی با شماره ۰۹۱۲۲۲۶۱۰۱۷ تماس حاصل فرمایند.