پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم:// فراخوان برگزاری کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات با محوریت اینترنت اشیاء و زیرساخت‌ها

پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم://

فراخوان برگزاری کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات با محوریت اینترنت اشیاء و زیرساخت‌ها

کنفرانس ظرفیت «در محور اینترنت اشیاء و زیرساخت ها» و نمایشگاه جانبی، با مشارکت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مجری طرح توسعه شبکه ملی اطلاعات، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان تنظیم مقررات و سایر نهادهای مرتبط و همچنین شرکت‌های توانمند در حوزه تحقیق و تولید سخت افزار و نرم افزار IoT در شهریورماه سال جاری و در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

فراخوان برگزاری کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات با محوریت اینترنت اشیاء و زیرساخت‌ها

در پی برگزاری سلسله کنفرانس های ظرفیت برای شبکه ملی اطلاعات، دبیرخانه دائمی این کنفرانس اعلام نمود:

۱- کنفرانس ظرفیت «در محور اینترنت اشیاء و زیرساخت ها» با مشارکت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مجری طرح توسعه شبکه ملی اطلاعات، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان تنظیم مقررات و سایر نهادهای مرتبط و همچنین شرکت‌های توانمند در حوزه تحقیق و تولید سخت افزار و نرم افزار IoT برگزار خواهد شد.

۲- این کنفرانس ظرفیت و نمایشگاه جانبی به صورت حضوری در شهریور ماه در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود (تاریخ دقیق بعدا اعلام می گردد).

۳-  کنفرانس ظرفیت مذکور شامل سه بخش خواهد بود:
بخش اول: اعلام سیاست ها و برنامه های کلان توسط دستگاه ها و سازمانها دولتی در قالب پنل ها و سخنرانی ها.
بخش دوم: اعلام نیازمندیها و برنامه های توسعه توسط اپراتورها، کارگزاران اجرایی و مجریان طرح ها به صورت ارائه بروشورها و پنل های تخصصی.
بخش سوم: اعلام توانمندیهای داخلی در حوزه های  تحقیق و تولید از طریق برگزاری نمایشگاه حاشیه کنفرانس ظرفیت.

۴- به منظور شناسایی شرکت‌ها/مراکز توانمند در حوزه موضوع کنفرانس برای حضور در نمایشگاه حاشیه کنفرانس، فرم خوداظهاری  تهیه شده که بزودی دراختیار داوطلبان حضور قرار خواهد گرفت.

۵- فرم های خوداظهاری که در مهلت مقرر تکمیل و به دبیرخانه کنفرانس ارسال شود، توسط تیم های متخصص بررسی و انتخاب نهایی شرکتها/مراکز انجام خواهد شد.

۶- از واحدهای انتخابی در خواست خواهد شد بنر معرفی واحد و محصولات را طبق طرحی که  ارسال می‌شود را برای استفاده در نمایشگاه آماده نمایند.

۷- برای هر شرکت/مرکز انتخابی، یک میز برای نمایش توانمندی ها اختصاص داده خواهد شد (حضور در نمایشگاه، رایگان می باشد) .

از شرکت‌ها، مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی که در این حوزه فعالیت دارند و علاقمند به حضور و مشارکت دراین کنفرانس می باشند درخواست می شود که آمادگی خود را حداکثر تا ۲۶ تیرماه از طریق واتس اپ به شماره ۰۹۲۰۱۸۰۰۲۹۰ به دبیرخانه کنفرانس اعلام نمایند.