پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم:// نظر به استقبال خوب هموطنان این نمایشگاه تا 27 اسفندماه ماه سالجاری از ساعت 11 لغایت 21  با حضور تولیدکنندگان فرش اصیل ایرانی در میدان شیخ بهایی دانشگاه الزهرا تهران برگزار و تمدید می شود.

پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم://

نظر به استقبال خوب هموطنان این نمایشگاه تا ۳۱ تیرماه ماه سالجاری از ساعت ۱۱ لغایت ۲۱  با حضور تولیدکنندگان فرش اصیل ایرانی در میدان شیخ بهایی دانشگاه الزهرا تهران برگزار و تمدید می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم با اقای نوید محمدیان این نمایشگاه با حضور تولیدکنندگان انواع  فرش دستباف تبریز ، تابلو فرش و … در محل مرکزی دانشگاه الزهرا تهران در حال برگزاری است.

ضمن گفتگوی خبرنگار پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم با آقای مهندس محمدیان از فعالان بنام این صنعت ، ایشان یادآور شدند که فرش تبریز از لحاظ کیفیت بافت و طرح و رنگ از مهمترین وشناخته شده ترین فرش های دنیا محسوب که بیش از ۱۱۰ رنگ را شامل می شود و به علت استحکام و دوام آن یک کالای سرمایه ای و قابلیت انتقال از نسلی به نسل دیگر را دارد.

جهت دریافت  اطلاعات دقیق به منظور بازدید و اطلاع از شرایط  و قیمت برای عموم مردم و کارکنان دولت میتوانید با شماره ۰۹۱۴۶۹۳۶۶۳۱ و ۰۹۳۹۰۱۳۵۹۰۵ تماس حاصل نمایید.