پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم:// فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران با موضوع: تحول دیجبتال در روابط‌عمومی؛ فراتر از فناوری

پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم://

فراخوان مقاله

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

آذرماه ۱۴۰۱

با موضوع: تحول دیجبتال در روابط‌عمومی؛ فراتر از فناوری

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ‌ایران توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌ و با مشارکت و همکاری دانشگاه‌ها و انجمن‌ها از جمله انجمن بین‌اللملی روابط‌عمومی، انجمن متخصصان روابط‌عمومی و انجمن ‌جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی آذرماه ۱۴۰۱برگزار خواهد شد.

دیجیتالی‌سازی صنعت روابط‌عمومی
تحول دیجیتال همه چیز در مورد تبدیل شدن به یک سازمان دیجیتال است – سازمانی که از فناوری برای تکامل مداوم و مستمر تمام جنبه‌های مدل‌های تجاری خود (آنچه ارایه می‌دهد، نحوه تعامل با مخاطبان و ذینفعان و نحوه عملکردش) استفاده می‌کند. (دیلویت)
تحول دیجیتال مستلزم دور شدن از تفکر سنتی و اتخاذ رویکردی مشارکتی و آموزش‌ مهارت‌های جدید و تحولات ساختاری و فناوری است. این روش‌ جدید رویکرد به روابط‌عمومی، راه‌حل‌های جدیدی را نشان می‌دهد که به نوبه خود می‌تواند تجربه مخاطب را بهبود بخشد، نوآوری را هدایت کند و در نهایت، کل سازمان را تحت تأثیر قرار دهد.
این کنفرانس، متخصصان روابط‌عمومی را گرد هم می‌آورد تا پیرامون آخرین پیشرفت‌ها و بهترین شیوه‌ها برای تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی بحث کنند.
این کنفرانس با یک دستور کار ۲روزه، به‌دنبال گسترش بحث‌ها، فنون و دانش کاربردی در کنار چالش‌های تکنولوژیکی دیجیتالی شدن صنعت روابط‌عمومی است.

اهداف کنفرانس
• ارایه تغییرهای تحول‌آفرین در صنعت روابط‌عمومی و اجرای راه‌حل‌های نوآورانه جدید در زمان انتخاب یک آینده کامل دیجیتالی؛
• بررسی حوزه‌هایی از صنعت روابط‌عمومی که تحول دیجیتال می‌تواند آن‌ها را ارتقا دهد و تخصیص نوآوری دیجیتال در جایی که بیشترین تأثیر را دارد.
• ارزیابی موانع دیجیتالی‌کردن کامل روابط‌عمومی و تعیین اینکه چگونه می‌توان بر آنها غلبه کرد.

این کنفرانس یک رویداد شبکه‌ای عالی با حضور مدیران و کارشناسان صنعت ارتباطات، روابط‌عمومی، تبلیغات، بازاریابی و سایر حوزه‌های مرتبط خواهد بود و فرصتی را برای دانشگاهیان، صاحب‌نظران، حرفه‌ای‌ها، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ برای ملاقات و تبادل ایده و اطلاعات فراهم می‌کند.

فراخوان مقاله
نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ‌ایران با محورهای زیر برگزار می‌شود:
– افق‌های جدید ارتباطات؛ ادغام قابلیت‌های انقلاب صنعتی چهارم و فناوری‌های نوآورانه
– روابط‌عمومی و تحول دیجیتال؛ فراتر از فناوری
– رویکردها، روندها و الگو‌های تحول دیجیتال در روابط‌عمومی
– استراتژی تحول دیجیتال؛ نقشه‌راهی برای پایداری حرفه روابط‌عمومی
– روابط‌عمومی و تحول دیجیتال؛ آموزش مهارت‌‌‌های دیجیتالی
– تحول دیجیتال: چالش‌های جدید برای متخصصان روابط‌عمومی
– شیوه‌ها و راه‌های عملی دیجیتالی‌شدن صنعت روابط‌عمومی

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ‌ایران از مقاله‌های تخصصی مرتبط با موضوع کنفرانس استقبال می‌کند.
مقاله‌های پذیرفته شده علاوه بر ارایه در کنفرانس، در کتاب “مجموعه مقاله‌های کنفرانس” منتشر می‌شود.

تقویم کنفرانس
ارسال مقاله: ۳۰ شهریور ۱۴۰۱
اعلام نتایج داوری: ۳۰ مهر ۱۴۰۱
ثبت‌نام در کنفرانس: ۳۰ مهر ۱۴۰۱

راه‌های ارتباطی
تلفن‌: ۶۶۵۷۰۱۹۴(۰۲۱)- ۶۶۹۴۳۶۷۰ (۰۲۱)
پایگاه اطلاع‌رسانی: https://kpri.ir
شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران: www.shara.ir
رایانامه: info@kpri.ir – info@shara.ir