پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم:// چه خدماتی در سامانه‌ مخابرات من ارائه می‌شود؛ از خدمات اینترنت پرسرعت تا تلفن ثابت

پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم://

چه خدماتی در سامانه‌ مخابرات من ارائه می‌شود؛ از خدمات اینترنت پرسرعت تا تلفن ثابت

بخشی از خدمات کاربردی که در پرتال شرکت مخابرات ایران به مشتریان این شرکت ارائه می‌شود، در صفحه «مخابرات من» تجمیع شده است، که در این بخش خرید تلفن ثابت به صورت غیرحضوری، ثبت‌نام بسته‌های اینترنت پرسرعت، دریافت ریزمکالمات تلفن ثابت و ریز مصرف اینترنت، استعلام و پرداخت قبوض تلفن ثابت و قبوض تجمیعی و جستجوی مشاغل ۱۱۸ میسر است.

چه خدماتی در سامانه‌ مخابرات من ارائه می‌شود؛ از خدمات اینترنت پرسرعت تا تلفن ثابت

بشرکت مخابرات ایران یکی از شرکت هایی است که همواره برای افزایش ارتباطات و بسترهای ارتباطی در میان مردم تلاش زیادی کرده است.

شرکت مخابرات به منظور تسهیل در ارائه خدمات به مردم و مشتریان خود اقدام به راه اندازی پرتالی جامع کرده است. در این پرتال امکانات مختلفی به مشتریانی که از تلفن ثابت مخابرات و یا اینترنت مخابرات استفاده می کنند، ارائه شده است.

سایت مخابرات به نشانی اینترنتی tci.ir با هدف ارائه خدمات به مشتریان مخابرات و اطلاع رسانی به آن ها ایجاد شده است کاربران می توانند با ایجاد حساب کاربری و ورود به بخش «مخابرات من» از خدمات و امکانات ارئه شده در این پرتال استفاده کنند.

معرفی سایت مخابرات ایران

با توجه به لزوم وجود بسترهای ارتباطی مناسب در میان مردم، سایت شرکت مخابرات راه اندازی شده است. شرکت مخابرات در ابتدا فقط امکان ارائه خدمات در بستر تلفن های ثابت را فراهم می‌کرد، اما کم کم و با گسترش اینترنت در کشور، این شرکت هم اقدام به ارائه خدمات اینترنت کرد.

مخابرات

سایت مخابرات به نشانی اینترنتی tci.ir به منظور ارائه خدمات به مشتریان خود راه اندازی شده است و در حال حاضر بسیاری از خدمات شرکت مخابرات از طریق این سایت به مشتریان ارائه می شود. خدماتی که در سایت مخابرات به مشتریان این شرکت ارائه می شوند، در دو گروه خدمات اینترنت و تلفن ثابت تقسیم شده است.

این سایت با هدف اطلاع رسانی، افزایش آگاهی مردم در رابطه با طرح های مختلف مخابرات و … راه اندازی شده است و در حال حاضر یک سایت جامع و کامل برای مشاهده اطلاعیه ها، مقاله های متنوع، طرح های مختلف و … می باشد.

سامانه tci.ir برای عموم مردم قابل دسترس می باشد و حتما نیازی نیست که افراد جزو مشتریان تلفن ثابت و یا اینترنت مخابرات باشند.

راهنمای ورود به سایت شرکت مخابرات ایران

افرادی که قصد استفاده از خدمات و مشاهده اطلاعیه ها و اخبار شرکت مخابرات ایران را دارند، می توانند با ورود به سایت مخابرات از خدمات مربوط به این سایت استفاده کنند.

راهنمای ورود به پنل کاربری مخابرات من

بخشی از خدمات کاربردی که در سایت شرکت مخابرات ایران tci.ir به مشتریان این شرکت ارائه می شود در صفحه مخابرات من گرد آمده است که در گزارش سیتنا به ان اشاره شد. در بخش مخابرات من امکان خرید بسته اینترنت و یا تمدید سرویس، مشاهده میزان مصرف اینترنت، پرداخت قبوض به صورت آنلاین، فعال سازی سرویس تلفن ثابت و … فراهم شده است.

در واقع، در پنل کاربری مخابرات من به یک سری خدمات اختصاصی دسترسی خواهید داشت و می توانید راحت تر امور مخابراتی خود را انجام دهید. در صورتی که قبلا یک حساب کاربری در مخابرات من ایجاد کرده اید، می توانید با در دست داشتن اطلاعات حساب کاربری خود و مانند مراحل زیر به پنل کاربری مخابرات من وارد شوید.

راهنمای ورود به پنل کاربری مخابرات من

ابتدا به سایت اصلی مخابرات به نشانی tci.ir وارد شوید.

پس از ورود به سایت اصلی مخابرات بر روی گزینه «مخابرات من» در بالای سایت کلیک کنید.

مخابرات

پس از ورود به سایت مخابرات من، از بالای سایت بر روی گزینه «ورود» کلیک کنید.

مخابرات

حال کافیست که اطلاعات حساب کاربری خود، یعنی نام کاربری و رمز عبور را در قسمت مشخص شده وارد کنید و سپس بر روی گزینه «ورود» کلیک نمایید.