پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم:// روی خوش نمایندگان اقتصاد قدیم آمریکا از کارکنان اخراجی غول‌های فناوری!

پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم://

روی خوش نمایندگان اقتصاد قدیم آمریکا از کارکنان اخراجی غول‌های فناوری!

 ​​​​​​​متا پلتفرمز، توییتر و شرکت‌های دیگر اقتصاد جدید اخیرا اخراج دسته جمعی بی‌سابقه کارکنان را آغاز کردند اما شرکتهای نماینده اقتصاد قدیم، با آغوش باز منتظر استخدام این افراد هستند.

روی خوش نمایندگان اقتصاد قدیم آمریکا از کارکنان اخراجی غول‌های فناوری!

شرکت خودروسازی لوکس جگوار لند روور اعلام کرده است می‌خواهد حدود ۸۰۰ کارمند فناوری برای کمک به رشد در حوزه‌های مختلف از رانندگی خودران تا هوش مصنوعی، برقی سازی و یادگیری ماشین را استخدام کند.

به گزارش ایسنا، بانک انگلیسی بارکلیز حمایت خود را به کارکنان اخراجی که به دنبال شروع کسب و کار جدید در حوزه فین‌تک (فناوری مالی) هستند، عرضه کرده و امیدوار است بخشی از هزاران موقعیت شغلی فناوری خالی در این وام‌دهنده را پر کنند. مارک اشتون ریگبای، مدیر عملیاتی بارکلیز در پستی در لینکدین نوشت: من به این موضوع عمیقا باور دارم که وقتی دری بسته می‌شود، در دیگری گشوده می‌شود و از دل تنوع، فرصت به دست می‌آید.

بعضی از بزرگترین شرکتهای فناوری جهان، اخراج هزاران کارمند را در هفته‌های اخیر آغاز کرده‌اند و بیش از یک دهه رشد سریع مشاغل را به طور ناگهانی متوقف کردند. شرکت آمازون حذف ۱۰ هزار موقعیت شغلی را اعلام کرده است در حالی که متا تصمیم گرفته است ۱۱ هزار نفر را اخراج کند. در توییتر، دستکم ۳۷۰۰ کارمند یا حدود نیمی از کارکنان این شرکت شبکه اجتماعی تحت مالکیت جدید ایلان ماسک، اخراج شده‌اند.

اشتون ریگبای نوشته است بارکلیز برنامه خود برای کارآفرین‌های علاقمند که یک آموزش ۲۰ هفته‌ای برای کمک به ایجاد شرکتهای فین‌تک است را تمدید کرده است. بارکلیز بیش از ۳۰۰۰ موقعیت شغلی خالی برای کارکنان فناوری در سراسر جهان در بخش‌هایی مانند مهندسی و نوآوری دارد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، جگوار لند روور که متعلق به شرکت هندی تاتا موتورز است، اعلام کرد به دنبال استخدام کارکنانی است که مهارت‌های ضروری برای طراحی و ساخت نسل جدید خودروهای برقی این شرکت را دارند. این شرکت به دنبال استخدام در انگلیس، آمریکا، ایرلند، هند، چین و مجارستان است.