پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم:// وزیر کار: کالابرگ الکترونیکی را تقویت می‌کنیم

پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم://

وزیر کار: کالابرگ الکترونیکی را تقویت می‌کنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ما مکلف هستیم که سازوکار کالابرگ الکترونیکی را تقویت کنیم و همکاران ما در وزارت کار با همکاری وزرات اقتصاد و وزارت صمت جلساتی داشتند و بستر این کار فراهم شده است.

کالابرگ الکترونیکی

 سید صولت مرتضوی در حاشیه جلسه هیات دولت امروز چهارشنبه نهم آذرماه سال جاری، گفت: ما مکلف هستیم که سازوکار کالابرگ الکترونیکی را تقویت کنیم همکاران ما در وزارت  تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری وزرات اقتصاد و وزارت صنعت، معدن و تجارت جلساتی داشتند و بستر این کار فراهم شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اشاره کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی در چند شهرستان به صورت موردی اجرا شد که بازخورد خوب و مطلوبی گرفتیم.

وی ادامه داد: به محض اینکه بستر آن فراهم شود، به صورت آزمایشی اجرا می کنیم. امیدواریم هرچه زودتر این طرح اجرا شود.

مرتضوی خاطرنشان کرد: استفاده از کالابرگ اختیاری است، یعنی کسانی که می‌خواهند می‌توانند از آن استفاده کنند و کسانی که تمایل ندارند می‌توانند از مبلغ نقدی استفاده کنند. سازوکار اجرای این طرح این است که کارت الکترونیکی افراد معادل مبلغ یارانه شارژ می شود و افراد در یک بازه زمانی مشخص مختار هستند با این کارت، پروتیین خرید کنند یا اینکه زمانی که یارانه به حساب افراد واریز می شود، پول آن را برداشت کنند.