هفتمین شماره فصلنامه پژوهش های نوین در علوم ارتباطات منتشر شد

هفتمین شماره فصلنامه پژوهش های نوین در علوم ارتباطات منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم، هفتمین شماره فصلنامه علمی – تخصصی پژوهش های نوین در علوم ارتباطات منتشر و در اختیار جامعه روابط عمومی و ارتباطات کشور قرار گرفت.

این فصلنامه علمی- تخصصی  به شماره مجوز ۸۸۳۲۳ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیر مسئولی و صاحب امتیازی دکتر محمدرضا حقیقی و سردبیری دکتر فیروز دیندار فرکوش  منتشر شد.

دکتر محمد سلطانی فر،دکتر ناهید خوشنویس ،دکتر فواد ایزدی ،دکتر لیلا نیرومند،دکتر حسن بشیر ،دکتر شهناز هاشمی ،دکتر حسینی دانا،دکتر سارا محمدپور ،دکتر ماندانا صنیعی، دکتر بصیریان جهرمی،دکتر اعظم رشیدیان ،دکتر غلامحسین اسلامی فرد،دکتر بابک شایسته  و دکتر علیرضا قرائتی  از اعضای هیئت علمی و تحریریه این فصلنامه علمی – تخصصی می باشند.

حقیقی اعلام کرد با توجه به ارسال تعداد زیاد مقاله های تخصصی  به دبیرخانه فصلنامه از تمام مراکز علمی و دانشگاهی و همچنین سازمان و شرکت های بخش دولتی و خصوصی کشور ،امیدواریم نوبت داوری و پذیرش مقاله ها را در زمان کوتاه تری انجام دهیم.با توجه به پذیرش مقاله های این فصلنامه توسط دانشگاه های کشور و اخذ حداکثر دو نمره، رساله کارشناسی ارشد دانشجویان به منظور فارغ التحصیلی نهایی از تمامی عزیزان درخواست می نماییم تا قبل از ارسال مقاله ها عناوین را با دبیرخانه فصلنامه هماهنگ نمایند.این فصلنامه امادگی پذیرش از تمامی رشته های ارتباطات،روالبط عمومی،بازاریابی،شبکه های اجتماعی،مدیریت رسانه،کلیه گرایش های رشته مدیریت و علوم اجتماعی و… مرتبط با عنوان و خط مش فصلنامه را دارد.

فصلنامه پژوهش های نوین در علوم ارتباطات یک فصلنامه، با داوری بسته و دوسو ناشناس و با دسترسی آزاد است که به منظور فراهم نمودن محیط فکری برای پژوهشگران ملّی و بین‌المللی با تمرکز بر مباحث علوم ارتباطات و روابط عمومی پایه گذاری شده است. این نشریه در پاسخ به پیشرفت‌های صورت گرفته در تمام حوزه های  علوم ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی انتشار یافته، هدف آن انتشار مقالات با کیفیتی است که یافته‌های مرتبط با موضوعات مهم علوم ارتباطات را ارایه می‌ نماید و از سوی دیگر بر اعتبار علمی و تخصصی تمام فعالان و متخصصین این حوزه ها در ارتقای مشاغل سازمانی و اعتبار افراد می افزاید.

این نشریه به صورت برخط (آنلاین) با دسترسی آزاد منتشر و در تمامی حوزه های علوم ارتباطات شامل  ارتباطات اجتماعی،ارتباطات اقتصادی،ارتباطات بین الملل،ارتباطات  سلامت،ارتباطات و دانش بنیان،روابط عمومی،ارتباطات دولتی،ارتباطات سیاسی ،ارتباطات و صنعت،فناوری اطلاعات و ارتباطات و…به صورت مستمر پذیرش مقاله دارد.

لذا به کلیه فعالان حوزه های فوق الذکر، اساتید،دانشجویان،پژوهشگران و تمامی سازمان،وزارتخانه ها،  شرکت های بخش دولتی و خصوصی اعلام می گردد تا در اسرع وقت نسبت به ارسال آثار و مقالات پرسنل و همکاران خود اقدام و یا جهت هرگونه مشاوره با شماره ۰۹۱۲۲۲۶۱۰۱۷ تماس حاصل نمایند.

 https://ir-cs.ir