پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم:// برتری بانک در میان شبکه بانکی حاصل حمایت‌های مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سهام‌داران است

پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم://

مدیرعامل بانک رفاه کارگران تاکید کرد:

برتری بانک در میان شبکه بانکی حاصل حمایت‌های مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سهام‌داران است

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: تبدیل شدن بانک رفاه به دومین بانک و نهمین شرکت برتر کشور در سال جاری بر اساس رتبه‌بندی معتبر سازمان مدیریت صنعتی، ناشی از حمایت‌ها و رهنمودهای مدیران عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی و حاصل تلاش و کوشش تمامی کارکنان بانک است که در راستای تحقق اهداف توسعه‌ای متعهدانه پای خدمت‌رسانی مضاعف به مشتریان به ویژه بازنشستگان و مستمری‌بگیران ایستادند.

برتری بانک در میان شبکه بانکی حاصل حمایت‌های مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سهام‌داران است

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه‌گانی با بیان این مطلب در جمع مدیران این بانک افزود: کسب این رتبه‌ها در پی ارتقای توانمندی‌ها و قابلیت‌های تخصصی بانک رفاه در سال‌های اخیر حاصل شد و بدون شک اگر پشتیبانی‌های سازمان تامین اجتماعی به عنوان سهام‌دار اصلی بانک و اعتماد مشتریان به ویژه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان مذکور وجود نداشت این موفقیت به دست نمی‌آمد.

وی افزود: هدف بانک رفاه کارگران تبدیل شدن به بانک اول شبکه بانکی کشور است و ارتقای جایگاه بانک در سال جاری در این رتبه‌بندی نیز حرکت در این مسیر است. در این راستا پیشبرد اقدامات توسعه‌ای باید با جدیت و تلاش بیشتر تداوم داشته باشد تا با عنایت پروردگار بتوانیم در آینده نزدیک رتبه نخست را به دست آوریم.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران به الزامات تبدیل شدن به بانک نخست شبکه بانکی کشور اشاره و “تکریم ارباب‌رجوع” را به عنوان یکی از مهم‌ترین این الزامات برشمرد و گفت: بانک رفاه کارگران هرچه دارد از مردم و مشتریان به ویژه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی است. بر این اساس باید مشتری‌مداری و مشتری‌محوری را به شکل روزافزونی سرلوحه اقدامات قرار دهیم.

وی در پایان افزود: بانک رفاه متعلق به بازنشستگان و برگرفته از نام قشر شریف “کارگران” است و همه باید تلاش کنیم تا با ارائه خدمات مناسب به این عزیزان، گره‌ای از مشکلاتشان باز کنیم. زمانی می‌توانیم به خود افتخار کنیم که با ارائه خدمات مناسب، مشکلات مردم را کاهش دهیم.