به گزارش پایگاه خبری هنر هشتم، جایگاه و اهمیت تولید محتوا در فعالیتهای انتشاراتی روابط عمومی، برنامه ریزی، ایجاد و ارائه محتوای استراتژیک موفقیت آمیز، الگوی ساختار و فرآیند تولید محتوا در وبسایتهای سازمانی و پایگاههای خبری، ضعفها و موانع تولید محتوای انتشاراتی در سازمانهای دولتی و خصوصی، استفاده از محتواهای انتشاراتی در برگزاری دوره های آموزشی، اهمیت و نقش تولید محتوای انتشاراتی به منظور افزایش مخاطب یک رویداد، قابلیتهای یک سیستم مدیریت محتوای الکترونیکی (شامل نرم افزارهای آموزشی، وب سایت آموزشی، اپلیکیشن موبایل، بازی های آموزشی، کتاب و مجلات الکترونیکی، فیلم های آموزشی، پادکست، پویانمایی، اینفوگراف، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و …)، محتوای الکترونیکی، خلاقیت و نوآوری، تولید اپلیکیشن و پیام رسان ها جهت ارائه محتوای الکترونیکی و تولید محتوای چندرسانهای متناسب با نیاز روابط عمومی ها و استفاده هوشمندانه از آن از جمله محورهای همایش تخصصی تولید محتوا اعلام شده است.
گفتنی است سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی ۲۵ و ۲۶ تیرماه سال جاری به مدت دو روز در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو گروه تهرانی و استانی برگزار خواهد شد.
علاقمندان برای ثبت نام و حضور در این همایش می توانند با شماره تلفن های ۸۸۶۱۷۵۷۶ و ۸۸۶۱۷۵۷۷ تماس بگیرند.