پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم:// پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت مبعث رسول اکرم(ص)

پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم://

پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت مبعث رسول اکرم(ص)

دکتر اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن عید بزرگ مبعث را، تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

فرا رسیدن ۲۷ رجب، عید بزرگ مبعث را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بعثت پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) نقطه‌عطفی در تاریخ اسلام است. رسیدن پیامبر به مقام والای رسالت همه مناسبات و شرایط حاکم بر نظام سیاسی، اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی جزیره العرب را دستخوش تغییر کرد.

تا پیش از این رویداد و اتفاق مهم تاریخی، بسیاری از ارزش های انسانی و الهی رنگ باخته بود و آغاز رسالت محمد امین(ص) به عنوان یکی از شایسته ترین و برترین بندگان خدا به رسالت، منشأ و مبدا حرکت به سوی تأسیس و ایجاد حکومت و جامعه ای الهی بود که آثار و برکات آن تا عصر حاضر نیز تداوم پیدا کرده است.

پبامبر عظیم الشأن اسلام عمر مبارک خویش را صرف ایجاد جامعه ای به دور از شرک و بت پرستی، خرافه پرستی و جهل و نادانی کردند و اکنون نیز بشریت گرفتار مشکلات و گرفتاری های بیشماری است که تغییر ماهیت داده است و با شیوه مدرن خودنمایی می کند.

بدون شک دور شدن انسان از الگوهای حیات بخش، زمینه ساز بحران ها و گرفتاری هایی است که همه عرصه های زندگی را تحت تأثیر قرار می دهد. راه نجات بشر، الگو گرفتن از آموزه های پیامبران و اولیای الهی است که با مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص) این آموزه ها جهانی شد و می تواند گره گشای مشکلات امروزی نیز باشد.

اسماعیل للـه‌گانی