پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم:// 16 نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد توسط کارکنان بانک رفاه کارگران آزاد شدند

پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم://

۱۶ نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد توسط کارکنان بانک رفاه کارگران آزاد شدند

در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی تعداد ۱۶ نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد از محل مشارکت مالی کارکنان بانک رفاه کارگران آزاد شدند.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این زندانیان در تداوم مشارکت‌ها و اقدامات خیرخواهانه مدیران و کارکنان این بانک در طرح‌های “مادر آمد(۲)” و “عطر مهربانی” که با هدف آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد اجرایی شدند، آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.

بر اساس این گزارش، مراسم آزادسازی این زندانیان که در ندامتگاه‌های استان فارس به سر می‌بردند، در شهرستان شیراز و با حضور مقامات استانی انجام شد.

در این مراسم که به همت ستاد دیه استان فارس و مشارکت کانون‌های خدمت رضوی، آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) و بانک رفاه کارگران برگزار شد، تعداد ۲۲۰ زندانی جرائم مالی غیرعمد این استان آزاد شدند که منابع مورد نیاز به منظور آزادسازی ۱۶ نفر از این زندانیان از محل مشارکت مالی کارکنان این بانک تامین شد.

شایان ذکر است، طرح‌های “مادرآمد” و “عطر مهربانی” از جمله طرح‌های حمایتی بانک رفاه کارگران است که به منظور جلب مشارکت کارکنان بانک با هدف آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد اجرایی می‌شود. این اقدام از جمله مصادیق مشهود فعالیت‌های خیرخواهانه کارکنان این بانک در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی است که در سال‌های اخیر به دفعات تکرار شده است.