پایگاه خبری هنر هشتم؛ پوش نوتیفیکیشن پیامی شبیه به پیام کوتاه (SMS) است؛ با این تفاوت که میتواند در بسیاری از ابزارها از قبیل مرورگر وب، اپلیکیشن یا سیستم عامل ارسال شود و نیازی به داشتن اطلاعات تماس مشتری برای ارسال پیام نیست و کاربر با اختیار خود و با عضویت در سرویس پوش نوتیفیکیشن شما، پیامهای ارسالی شما را دریافت میکند.
تفاوت پوش نوتیفیکیشن با سیستمهای ارسال پیام دیگر
بزرگترین تفاوت سرویس پوش نوتیفیکیشن در هزینه است. هزینهی ارسال پوش نوتیفیکیشن بهمراتب پایینتر از ارسال ایمیل یا ارسال پیام کوتاه است؛ درحالیکه میزان open rate یا نرخ باز شدن پیام بسیار بالا است. اگر بخواهید پیام خود را به کاربران عضو سیستم خود ارسال کنید، این هزینه نزدیک به صفر است. شما با عضویت در سرویس پوش ایرانی نجوا میتوانید از همین امروز، بهراحتی به جمعآوری عضو در وبسایت یا اپلیکیشن خود بپردازید.
تفاوت دیگر پوش نوتیفیکشن امکانات بیشتر آن در زمان نمایش پیام است. بهطور مثال یک پیام میتواند همراه با یک عکس کوچیک یا متوسط باشد یا تیتر و متن اختصاصی خود را داشته باشد؛ درحالیکه در پیام کوتاه یا ایمیل، نوتیفیکیشن تنها شامل متن است.
چرا رسانهها و کسبوکارها باید از این سیستم استفاده کنند؟
بهجز مواردی همچون هزینه و امکانات بهتر پوش نوتیفیکیشن نسبت به سرویسهای ارسال دیگر، باید به قدرت این ابزار در بازگرداندن مشتریان به سیستم شما اشاره داشت. سرویس پوش نوتیفیکیشن بهراحتی میتواند حتی زمانی که کاربر در وبسایت شما حضور ندارد یا اپلیکیشن شما را فراموش کرده است، مجددا او را نزد شما برگرداند. کاربردهای اصلی پوش نوتیفیکیشن موارد زیر است:
ارسال اخبار جذاب و مهم برای رسانهها و جذب گستردهی ترافیک به لینک هدف؛
ارسال پیشنهادهای لحظهای و روزانه به کاربران عضو و تبدیل کردن آنها به مشتری؛
ارسال بهروزرسانیهای جدید اپلیکیشن یا وبسایت و اطلاع کاربران از تغییرات؛
تبلیغات پوش نوتیفیکیشن یا ارسال پستهای تبلیغاتی برای جذب ترافیک به مشتریان سازمانی شما و کسب درآمد.
رایگان بودن ارسال پوش نوتیفیکیشن و بازدهی بالای این سیستم موجب شده است تا این ابزار به یکی از کارآمدترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ رسانهها و سازمانها بدل شود و تقریبا تمام سازمانهای موفق از آن استفاده کنند. پس شما هم اگر هزینهی بالایی برای جذب کاربر پرداختهاید و میخواهید این کاربران ارزشمند را برای خود حفظ و آنها را به کاربران وفادار یا مشتریان وفادار تبدیل کنید، همین امروز برای پیادهسازی اصولی این ابزار اقدام کنید.
- منبع خبر : www.chetor.com