استراتژی روابط عمومی به شما در سازماندهی فعالیت های خود و و تصمیم گیری استراتژیک در مورد بهترین شیوه های برقراری ارتباط کمک خواهد کرد. همچنین می تواند به شما کمک کند مخاطبان خود را جذب کنید و آگاهی عموم از برند تجاری خود را افزایش دهید.

پایگاه خبری هنر هشتم؛ پنج سوال که به شما کمک می کند یک استراتژی قوی روابط عمومی تشکیل دهید:

 

هدف نهایی شما چیست؟

اهدافی که می خواهید به دست آورید را مشخص کنید.

 

مخاطبان شما چه کسانی هستند؟

مخاطب هدف شما افراد، گروه ها و جوامع است که قدرت نفوذ و تصمیم گیری بر محصولات یا خدمات شما دارند. آنها کسانی هستند که در تلاش برای جذب و فروش محصول به آن ها هستید- آنها افرادی هستند که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید.

 

پیام های کلیدی شما چیست؟

پیام های کلید آن هایی هستند که می خواهید مخاطب آن ها را بشنود و به خاطر بسپارد. آن ها می توانند محتوای شما را شکل دهند و ارتباطی یکپارچه برقرار کنند.

 

تاکتیک های شما چیستند؟

تاکتیک ها فعالیت هایی هستند که به شما کمک می کنند به اهداف خود دست پیدا کنید. برای مثال یک تاکتیک برای معرفی محصولی جدید می تواند استفاده از تبلیغات رسانه ای باشد

 

آیا ضرب العجلی در کار است؟

برای اطمینان از اینکه آنها به موقع تکمیل می شوند، شما باید در هر تاکتیک یک فریم زمان قرار دهید.

  • نویسنده : کاتریونا پولارد/ ترجمه: حنانه باقریان
  • منبع خبر : شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)