امیر حسین شمشادی به سرپرستی اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شورای عالی استانها منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر هشتم، مرتضی الویری رئیس شورای عالی استانها در حکمی امیر حسین شمشادی را به سمت سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای عالی استانها منصوب کرد.

رئیس شورای عالی استانها در این حکم” ایجاد هماهنگی و انسجام در حوزه رسانه و ساماندهی پایگاه اطلاع رسانی و خبرگزاری شهر ایران ” را به عنوان بخشی از مهمترین وظایف اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل این شورا مورد تاکید قرار داده است.

امیرحسین شمشادی در مقطع کارشناسی در رشته خبرنگاری و در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در رشته علوم ارتباطات تحصیل کرده و در حال حاضر مدرس دانشگاه و مدیر گروه آموزشی روابط عمومی در دانشکده خبر است.

از سوابق وی می‌توان به مشاور مدیرعامل و رئیس روابط عمومی پارس خودرو، مدیریت توسعه و ارتباطات در صنایع فولاد، مدیر روابط عمومی در فدراسیون های ورزشی و مناطق آزاد تجاری-صنعتی، سردبیری ماهنامه های تخصصی و عضویت در هیات مدیره و مدیریت عامل شرکت های اقتصادی در شهرداری تهران اشاره کرد.

تالیف کتاب “بازگرداندن شهروندان به روزنامه نگاری” و انجام پژوهش و نگارش مقالات علمی در زمینه روزنامه‌نگاری شهروندی و شبکه‌های اجتماعی بخشی از سوابق علمی وی می‌باشد.