رئیس دانشگاه امام صادق علیه‌السلام در نامه ای دریافت جایزه دکتر نطقی توسط دکتر بشیر را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری هنر هشتم، در پی دریافت جایزه دکتر نطقی توسط دکتر بشیر استاد داشگاه امام صادق(ع)، دکتر محمد سعید مهدوی کنی پیام تبریک منتشر کردند.

متن کامل نامه بشرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
من لم یشکر منعم من المخلوقین، لم یشکر الله عز و جل
چندین دهه تلاش و توفیق علمی استاد ارجمند جناب آقای دکتر حسن بشیر در عرصه‌های مختلف علمی، آموزشی و مدیریتی و دستاوردهای ارزنده ایشان بر جامعه دانشگاهی کشور روشن است.

در این مقام اعطای جایزه دکتر نطقی به آن استاد فرهیخته را به ایشان و جامعه علمی کشور تبریک می‌گویم و از این حسن انتخاب خرسند و از خدمات -به ویژه افاضه علمی و آموزشی-ایشان در دانشگاه امام صادق‌علیه‌السلام کمال تشکر و امتنان را دارم.

توفیقات روزافزون ایشان را در خدمت به مکتب امام صادق علیه‌السلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه خداوند متعال خواستارم.

محمد سعید مهدوی کنی
رئیس دانشگاه امام صادق علیه‌السلام

 

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران (ICPR)، با موضوع “برنامه ریزی سناریو در روابط عمومی”، ۳۰ مهرماه سال جاری در مرکز همایش های بین الملی سازمان مدیریت صنعتی (مرکز مطالعات و بهره وری منابع انسانی ) واقع در شهرک والفجر برگزار می شود.

علاقمندان جهت حضور در این کنفرانس‌ می‌توانند با مراجعه به سایت www.irancpr.ir و یا تماس تلفنی با شماره های ۸۸۶۱۷۵۷۶ و ۸۸۶۱۷۵۷۷ نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اقدام نمایند.