مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از کسب رتبه دوم روابط عمومی این اداره کل در بخش اطلاع رسانی در بین ادارات کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هنر هشتم، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح با اشاره به ارائه گزارش ارزیابی عملکرد سه ماهه اول سال ۹۹ ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها در پایگاه اطلاع رسانی این وزٍارتخانه افزود: در بررسی عملکرد خبری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این ارزیابی، عملکرد خبری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به همراه قشم با کسب ۹۵ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفته است.

وی متذکر شد: این در حالی است که عملکرد خبری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با کسب یک امتیاز بیشتر و با ۹۶ امتیاز در صدر ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها قرار گرفته است.

فلاح خاطرنشان ساخت: روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در گروه سوم استانهای کشور، رتبه اول را کسب کرده است.

وی یادآور شد: بررسی عملکرد خبری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها در این ارزیابی در قالب سه گروه از استانها انجام شده است و در گروه سوم که سمنان در آن قرار دارد فعالیت خبری این اداره کل به همراه قشم با ۹۵ امتیاز در صدر استانهای تحت پوشش این گروه قرار دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان یادآور شد: در این دوره ارزیابی به منظور رعایت عدالت بیشتر و با در نظر گرفتن پیشنهادات و نظرات مدیران کل و مدیران روابط عمومی استانها، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به سه گروه تقسیم شده اند و هر استان با توجه به شاخص هایی از قبیل تعداد شهرستان ها، جمعیت و … در یکی از این گروهها قرار گرفته اند.

بر اساس این ارزیابی در گروه اول آذربایجان شرقی با ۹۴/۵ امتیاز در رتبه اول قرار گرفت، استان گلستان با ۹۶ امتیاز در گروه دوم استانها اول شد و در گروه سه ادارات کل سمنان و قشم با ۹۵ امتیاز به صورت مشترک اول شدند.