مدیر کل روابط عمومی، تشریفات وامور بین الملل استانداری زنجان از مدیریت موثر و همکاری شایسته کمیته امداد با تیم های بازرسی و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در بین پرسنل و جامعه هدف این نهاد تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری هنر هشتم، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان، در بخشی از پیام قدردانی غلامرضا الهی سرشت مدیر کل روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری آمده است: “بی شک تلاش مستمر در راستای توسعه شاخص های حوزه سلامت و مقابله با شیوع ویروس کرونا نیازمند همکاری و تشریک مساعی همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان و کنترل کامل این ویروس جز با مشارکت همه مردم و مسئولان و رعایت دستورالعمل های بهداشتی امکان پذیر نخواهد بود.

هر یک از دستگاههای اجرایی استان به واسطه مسئولیت های خطیر و ارتباط مستقیم با گروههای هدف خود در جامعه می تواند نقش مهمی در ریشه کن کردن ویروس کرونا و اطلاع رسانی عمومی در رعایت توسعه های بهداشتی و فاصله اجتماعی داشته باشد.

بدینوسیله از مدیریت موثر و همکاری شایسته آن دستگاه با تیم بازرسین بهداشتی استان، رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد مقابله با ویروس کرونا قدردانی می نمایم و امیدوارم رعایت مستمر موازین بهداشتی تا رفع کامل این ویروس منحوس ادامه یابد.