سازمان اموال تملیکی آمادگی کامل در خصوص تعیین تکلیف کالاهای به تملک رسیده دولت را دارد و در صورت اعلام اظهار نامه متروکه و اخذ احکام از سوی حاکم شرع با حداکثر توان کالاهای اعلام شده را تعیین تکلیف خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری هنر هشتم، به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، در پی سفر اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، سید حسین میرمعینی، عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول برای شرکت در نشست تخصصی بررسی مشکلات رسوب کالا به استان هرمزگان سفر کرد.

این نشست با حضور وزرای مربوطه و مدیران کل سازمان های ذیربط در بندر شهید رجائی برگزار شد.
در همین رابطه میرمعینی اظهار داشت: سازمان اموال تملیکی آمادگی کامل در خصوص تعیین تکلیف کالاهای به تملک رسیده دولت را دارد و در صورت اعلام اظهار نامه متروکه و اخذ احکام از سوی حاکم شرع با حداکثر توان کالاهای اعلام شده را تعیین تکلیف خواهیم کرد.

عضو هیات مدیره سازمان اموال تملیکی گفت: بیش از ۸۰ درصد کالاهای متروکه تحت تملک را در جهت حمایت از تولید داخلی و بر اساس تبصره ذیل ماده ۳۳ قانون امور گمرکی اعاده نموده ایم.

لازم به ذکر است پس از اتمام  جلسه، میرمعینی ضمن بررسی وضعیت پرونده ها و انبارهای اموال تملیکی هرمزگان با کارکنان این مدیریت دیدار صمیمانه ای داشت.