روابط عمومی دانشگاه علوم‌ پزشکی مشهد خبر داد آغاز واکسیناسیون متولدین ۱۳۶۵ و ماقبل آن در مشهد به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم به نقل از ایسنا/خراسان رضوی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم‌ پزشکی مشهد از آغاز واکسیناسیون متولدین ۱۳۶۵ و ماقبل آن در مشهد خبر داد. حمیدرضا رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار […]

روابط عمومی دانشگاه علوم‌ پزشکی مشهد خبر داد

آغاز واکسیناسیون متولدین ۱۳۶۵ و ماقبل آن در مشهد

به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم به نقل از ایسنا/خراسان رضوی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم‌ پزشکی مشهد از آغاز واکسیناسیون متولدین ۱۳۶۵ و ماقبل آن در مشهد خبر داد.

حمیدرضا رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: افرادی که تاریخ تولد آن‌ها تا ۱۳۶۵/۱۲/۲۹ است، در مشهد واکسینه می‌شوند. همچنین در حاشیه شهر مشهد متولیدن ۱۳۷۰ و ما قبل آن واکسینه خواهند شد.

وی با بیان اینکه برای دوز اولی‌ها برکت و سینوفارم تزریق می‌شود، افزود: دوز دومی‌های واکسن آستارازنکا از واکسیناسیون خیلی استقبال نداشته‌اند. باید تزریق دوز دوم آسترازنکا به ۷۰ درصد برسد تا بتوان برای تزریق این واکسن در دوز اولی‌ها تصمیم ‌گیری کرد اما هنوز به سطح ۷۰ درصد تزریق دوز دوم آسترازنکا نرسیده‌ایم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم‌ پزشکی مشهد بیان کرد: تمام مراکز واکسیناسیون در روزهای جمعه هم فعال بوده و خدمات‌رسانی می‌کنند.